خبرهای داغ:
اکبری در گفتگو با بسیج:

اختتامیه اولین جشنواره دانش آموزی مسابقه «نامه‌ای به امام رضا(ع)» در بهار برگزار می‌شود

همدان-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار از برگزاری اختتامیه اولین جشنواره دانش آموزی مسابقه «نامه‌ای به امام رضا(ع)» در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۷۱۴۴
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

علیرضا اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار اظهار کرد: جشنواره استعدادیابی دانش آموزان دهه هشتادی در حال برگزاری است و با توجه به شماره‌هایی که دانش آموزان ثبت شده از طریق پیامک برای متقاضیان ارسال می‌شود و دانش آموزان در کلاس‌های آموزشی حضور می‌یابند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره دانش‌آموزی «نامه‌ای به امام رضا (ع)» اظهار کرد: این جشنواره دانش‌آموزی به نوعی برای نخستین بار در شهرستان بهار برگزار شد و مورد استقبال دانش آموزان از دورترین روستاها و دیگر شهرهای شهرستان بهار قرار گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار از اختتامیه جشنواره «نامه‌ای به امام رضا (ع)» خبر داد و افزود: اختتامیه این جشنواره با حضور فرماندار بهار، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ و دیگر مسؤلین استانی و شهرستانی روز دوشنبه 26 تیر ماه از ساعت 9:30 تا 11:30 در مجتمع فرهنگی و هنری آیت الله بهاری ‌(ره) برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به بیشترین آثار ارسالی و قلم زیبای دانش آموزان که با ذوق و شوق، لطافت بیان و صداقت گفتاری که در نامه‌ها داشتند، گزینش برای داوران سخت بود و مقرر شد که به ۳۰ نفر از برگزیدگان آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره جوایز نقدی اهدا شود.

اکبری عنوان کرد: برای تشویق دانش آموزان با دعوت از تمام شرکت کنندگان در مسابقه، در روز اختتامیه مراسم از بین شرکت کنندگانی که قبلا نامه ارسال کرده باشند ودر سالن حضور داشته باشند قرعه کشی انجام می‌شود و به تعداد ۱۰ نفر جوایز نقدی تقدیم می‌شود و در نهایت از ۴۰ نفر تقدیر خواهد شد.

وی در ادامه از برگزاری تئاتر ویژه ماه محرم خبر داد و گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم گروه تئاتر نمایشی ما به مدت ۱۰ شب در فرهنگسرای آیت الله بهاری (ره) شهر بهار به صحنه اجرا خواهند رفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار گفت: در ماه محرم ویژه برنامه‌هایی خواهیم داشت که از جمله این برنامه‌ها جشنواره «عکس محرم» است که در نظر داریم از مسیر پیاده روی زائرین اربعین حسینی، مواکب و...عکس هایی از بهار تا کربلای حسینی گرفته شود و این نیز مایه افتخار است و در خصوص عکاسی این جشنواره نیز سوژه آزاد است و اطلاع رسانی این جشنواره نیز همزمان با آغازماه محرم انجام خواهد شد.

وی همچنین برگزاری مراسم بزرگداشت یا کنگره آيت الله بهاری (ره) را از برنامه‌های در دستور کار طی سال آتی عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار