خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ولی عصر (عج) روستا اروانه در سرخه از برگزاری رزمایش دفاع از مقر در این روستا همراه با ایست کنترل و بازرسی و برنامه استتار و اختفا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۷۱۹۳
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته عفاف و حجاب، رزمایش دفاع از مقر ولایت ۲ به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج ولی عصر (عج) روستای اروانه در سرخه برگزار شد.

احمد حافظی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این رزمایش در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هدف از انجام این رزمایش تمرین تاکتیک ها و آموزش شیوه های محافظت از پایگاه و مقابله با تهدیدهای احتمالی بوده است.

او با اشاره به برگزاری گشت محله محور بسیج در روستا افزود: ایست و کنترل بازرسی نیز در ورودی روستا توسط بسیجیان در راستای ویژه برنامه دفاع از مقر ولایت ۲ برپا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ولی عصر (عج) ادامه داد: استتار و اختفا دو تن از نیروها جهت نفوذ و ضربه به مقرها در این برنامه از دیگر بخش های این رزمایش بوده است.

حافظی با اشاره به نزدیک شدن به ماه محرم الحرام گفت: در این راستا آماده سازی و فضاسازی حسینیه روستای همراه با نظافت و شستشو به همت بسیجیان و اهالی روستا انجام شد.

او خاطرنشان کرد: جلسه کارگروه فرهنگی یادواره شهدای روستای اروانه جهت برنامه‌ریزی و تقسیم کار بین گروه ها نیز از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار