از برپایی کارگاه بازی و خلاقیت تا تجلیل از بانوی ورزشکار محجبه در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب کارگاه بازی و خلاقیت برگزار و از بانوی نوجوان ورزشکار تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۱۹۸
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت هفته عفاف و حجاب کارگاه بازی و خلاقیت به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برپا شد.

فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص این برنامه و دیگر برنامه های اجرایی به مناسبت هفته عفاف و حجاب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کارگاه بازی و خلاقیت در رده سنی نونهالان با هدف تبیین مفهوم و ارزش حجاب با ساخت کاردستی «بانوی محجبه» در حلقه‌ی کودک و نوجوان شهید مهدوی نژاد برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

او افزود: در طی یک اقدام فرهنگی کتاب «اشک ماسوا» توسط مسوول علمی پایگاه به حلقه ی کودک و نوجوان شهید سردار مهدوی نژاد اهدا و به آن ها مداحی آموزش داده شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) ادامه داد: به مناسبت هفته عفاف و حجاب اعضای حلقه کودک و نوجوان شهید مهدوی نژاد در بوستان معلم حضور یافته و سه قواره چادر مشکی توسط یکی از خیرین به حجاب اولی های حلقه این شهید اهدا شد.

اسیری با اشاره به برگزاری کلاس قرائت قرآن توسط حلقه شهید محمدرضا غلام جهت تقدیم به روح پاک شهدای مسجد گوهر شاد گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب از فاطمه اسلامی بسیجی محجبه ورزشکار حلقه شهید محمدرضا غلام تجلیل شد.

او با اشاره به برپایی حلقه بحث و گفتگو بسبجیان حلقه شهید محمدرضا غلام در مورد لزوم وجود حجاب در جامعه بیان داشت: پویش یک روز شاد در این حلقه همراه با بازی و سرگرمی برپا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) بیان داشت: در راستای بزرگداشت این ایام، طرح سفیران مهر با انجام تذکر لسانی در خیابان ارسطو، پارک 13 آبان، میدان بهشتی، بلوار انقلاب، بوستان معلم انجام شد.

اسیری خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته عفاف و حجاب و در جهت تداوم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه، یک سری کامل سیسمونی به یک خانواده نیازمند محله به همت گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار