خبرهای داغ:
به مناسبت در گذشت جانباز سرافراز اسلام ویادگار دفاع مقدس عبدالرحمن سنایی پور، مراسم ترحیم این عزیز از دست رفته همراه با مداحی و قرائت قاریان قرآن با حضور مردم محلی، پیشکسوتان، بسیجیان و پایوران گردان 105 امام حسین (علیه السلام) در حسینیه شهدای شهر بروجن برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۲۷۲۳۹
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر  14 امام حسین (علیه السلام)، به مناسبت در گذشت جانباز سرافراز اسلام ویادگار دفاع مقدس عبدالرحمن سنایی پور، مراسم ترحیم این عزیز از دست رفته همراه با مداحی و قرائت قاریان قرآن با حضور مردم محلی، پیشکسوتان، بسیجیان و پایوران گردان 105 امام حسین (علیه السلام) در حسینیه شهدای شهر بروجن برگزار شد .

فرمانده گردان 105 حضرت امام حسین (علیه السلام) گفت: امروز در جامعه بیش از هر زمانی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم و شهدا و جانبازان سرمایه اصلی نظام اسلامی و عامل اقتدار، امنیت و آسایش امروز کشور هستند که با جانفشانی ایران اسلامی را سربلند و عزتمند کردند.

این فرمانده افزود: به پاس ارج نهادن به زحمات خالصانه رزمنده وجانباز دفاع مقدس مرحوم عبدالرحمن سنایی پور بسیجیان و رزمندگان این گردان با حضور مردم محلی، پیشکسوتان و همکاران قدیمی در مراسم ختم این مرحوم که در حسینیه شهدای شهر بروجن برگزار می شد شرکت نمودند.

شايان ذکر است مرحوم سنایی پور از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس از لشکر مقدس۱۴ امام حسین(علیه السلام) بود که بعد از تحمل سال ها رنج بیماری ناشی از استشمام گازهای شیمیایی سرانجام به رفقای شهیدش پیوست.

ارسال نظرات