خبرهای داغ:
مراسم گرامیداشت روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان با حضور جمعی از خانواده پایوران و وابستگان سپاه استان سمنان در شهمیرزاد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۲۴۵
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مراسم گرامیداشت روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان با حضور جمعی از پایوران، وابستگان و خانواده کارکنان ستاد سپاه استان سمنان در مرکز فرهنگی و تفریحی شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد.
سردار دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در اين همايش با اشاره به عملکرد مطلوب مجموعه سپاه استان اظهار داشت:با همت و زحمات همکاران در مجموعه سپاه استان سمنان و خانواده آنان امروز سپاه قائم آل محمد(عج) در عرصه های مختلف خوش درخشیده است.
وی با تاکید بر اهمیت نقش خانواده بعنوان مهم ترین رکن جامعه تصریح کرد:شرایط امروز بسیار ویژه است و تاکید بر آن است که دست یابی به تمدن نوین اسلامی با نقش آفرینی در بستر خانواده روح فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در این کانون هویت بخش، شکل گیرد و بر همین اساس دشمنان در تلاش اند تا با تاثیر گذاری بر بنیان خانواده در فضای مجازی و جنگ ترکیبی اهداف خود را پیاده سازی کند و لذا باید برای در امان ماندن از هجمه های جنگ روانی و شناختی دشمن نگاهی هوشمندانه در این زمینه داشته باشیم.
فرمانده سپاه استان سمنان افزود:نتايج اقدامات دشمن در این جنگ شناختی بصورت نرم و تدریجی و مؤلفه های دشمن ارائه تصویر بن بست و ناامیدی در جامعه است و با تکیه بر ابزار رسانه می کوشد تا ارزش ها و اعتقادات را در جامعه کم رنگ نشان دهد و تکلیف مهم امروز ما مصون ماندن از این تهدیدات با تمرکز بر ارتقای سطح معنویت و سواد رسانه و بهره‌گیری از جهاد تبیین در این زمینه است.
اجرای مسابقات فرهنگی ورزشی و همچنین تقدیر از خانواده های موفق از جمله برنامه های شاخص در این همایش بود.
گفتنی است روز ۲۵ ذیحجه به عنوان روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان در تقویم رسمی کشور درج شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار