به همت واحد موسیقی حوزه هنری استان :

استقبال از رئیس جمهوری با هشت قطعه موسیقی سرود در کهگیلویه و بویراحمد

واحد موسیقی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در آستانه سفر رئیس‌جمهور به استان با تولید و اجرای بیش از هشت قطعه موسیقی سرود به استقبال هیئت دولت رفت.
کد خبر: ۹۵۲۷۲۹۶
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، مسئول واحد موسیقی حوزه هنری استان گفت: به همت مجموعه منتخب کشوری پسران خورشید وابسته به حوزه هنری استان بیش از ۸ قطعه موسیقی سرود در جریان جشن های استقبال از سفر رییس جمهور تولید و در شهرستان های گچساران،چرام، بهمئی و بویراحمد با حضور پر شور مردم اجرا شد.

پیمان جمشیدی افزود: این گروه در حال تولید دو اثر جدید می باشد که طی مراسمی در کارخانه قند یاسوج و نیز دیدار عمومی مردم با حضور رییس جمهور در روز دوشنبه رونمایی و اجرا خواهند شد.

وی بیان کرد: این آثار را استاد سرافرازی از نیروهای هنرمند نهاد ریاست جمهوری آهنگسازی و تنظیم کرده و به همت گروه منتخب کشوری پسران خورشید وابسته به حوزه هنری استان اجرا شده است.

جمشیدی ابراز داشت: این روزها بواسطه تولیدات و نشر آثار هنری و برگزاری جشن های مردمی استقبال از رییس جمهور سراسر استان حال و هوای دیگری به خود گرفته است.

سنگ تمام واحد موسیقی حوزه هنری در آستانه  سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمدسنگ تمام واحد موسیقی حوزه هنری در آستانه  سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمدسنگ تمام واحد موسیقی حوزه هنری در آستانه  سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمدسنگ تمام واحد موسیقی حوزه هنری در آستانه  سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمدسنگ تمام واحد موسیقی حوزه هنری در آستانه  سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمدسنگ تمام واحد موسیقی حوزه هنری در آستانه  سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمدسنگ تمام واحد موسیقی حوزه هنری در آستانه  سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمدسنگ تمام واحد موسیقی حوزه هنری در آستانه  سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمدسنگ تمام واحد موسیقی حوزه هنری در آستانه  سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار