خبرهای داغ:
گروه جهادی نینوا ۳۱۳بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شوشتر کار مرمت و بازسازی، لوله کشی آب برای گلزار شهدای شهرستان و بازسازی سنگ مزار مطهر شهدا را در راستای خدمت به خانواده شهدا و مردم انجام دادند.
کد خبر: ۹۵۲۷۳۲۰
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ محمد زاده مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شوشتر گفت؛ اجرای دیوار کشی اطراف گلزار شهدای شهرستان شوشتر برای حفظ امنیت بیشتر و ساماندهی محوطه گلزار،پس از اجرای دیوار کشی محیط گلزار شهدا، درب‌های ورودی و خروجی گلزار با کمک‌های خیرین‌، از محل کمک‌های مردمی و با تلاش خادمین گروه جهادی نینوا_۳۱۳ اقدام شد.

 

محمدزاده افزود: مرمت و بازسازی سنگ قبر چند تن از شهدا، خادمین الشهدای گروه جهادی نینوا_۳۱۳ دست به کار شدند و این قبور مطهر را بهسازی و مرمت کردند.

وی ادامه داد: این ایام که گلزار بیشتر از قبل پذیرای خانواده بزرگوار شهدا بوده، خادمین الشهدای گروه جهادی نینوا_۳۱۳ تصمیم گرفتند برای ارائه خدمات بیشتر لوله کشی آب داخل صحن گلزار انجام شود،الحمدلله با کمک‌های خیرین محترم و تلاش خادمین اجرای لوله کشی آب به بهترین شکل انجام و از این به بعد خانواده شهدا از این خدمت ارزشمند بهره‌مند خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها