خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

امروز به خاطر اقتدار نظام اسلامی، در حیاط خلوت آمریکا خیمه زده‌ایم

همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان بابیان اینکه امروز به خاطر اقتدار نظام اسلامی، در حیاط خلوت آمریکا خیمه زده‌ایم، گفت: اکنون عزت ما در جهان در حال احیا شدن است.
کد خبر: ۹۵۲۷۳۲۵
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه رزمندگان تویسرکانی در دو عملیات رمضان و مرصاد خوش درخشیدند، اظهار کرد: سردار شهید محمد دلاوری، فرمانده گردان فتح تویسرکان در عملیات رمضان برای استان همدان افتخار آفرید و در عملیات مرصاد هم سردار شهید مهدی ملکی فرمانده گردان ۱۵۳ قاسم ابن الحسن (ع) رشادتی ماندگار به رخ کشید و ما باید به خود ببالیم که چنین فرزندانی داریم.

وی افزود: نگاه ما در سپاه ارائه خدمت شایسته به مردم نجیب استان همدان است و در این مسیر نیاز به کار جهادی است، چون با مدیریت جهادی می‌توان تغییر و تحول ایجاد کرد و سپاه با برنامه‌ریزی دقیق در این مسیر قدم برنامه می‌دارد و مقام معظم رهبری هم در دیدار با فرماندهان سپاه بر این امر تاکید داشتند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به جایگاه رهبری در معادلات جهانی گفت: اگر امروز کشور‌های همسایه ما دنبال قرار گرفتن در کنار ما هستند به این دلیل است که رهبری صادقانه و خالصانه از آبروی خود برای تعالی نظام گذاشت و با تکیه بر خدا کشور را راهبری کرد.

وی ادامه داد: در بحران سال قبل با وجود نگرانی همه مسئولین، رهبری در تمام سخنانش امید موج می‌زد و این امید را در تمام سطوح جامعه تزریق کرد.

سردار مجیدی با بیان اینکه امروز به خاطر اقتدار نظام اسلامی، در حیاط خلوت آمریکا خیمه زده‌ایم، اضافه کرد: در دولت قبل دستاورد تعامل با غرب جز حقارت چیزی برای ما به ارمغان نیاورد، اما اکنون عزت ما در جهان در حال احیا شدن است.

وی با اشاره به نقش قرارگاه استانی خاتم گفت: پروژه‌ای که با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی عملیاتی نشده بود به همت بسیج سازندگی سپاه استان با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: سپاه با تمام توان می‌خواهد با خدمات جهادی آرامش و امید را به مردم هدیه کند.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ کامران کریمی، سرهنگ طیب فریادرس به عنوان فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار