خبرهای داغ:

تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی در خوزستان

آیین تکریم و معارفه مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی خوزستان باحضور مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه و مسئول امور روحانیون در سپاه حضرت ولیعصر (عج) و فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۴۱۰
|
۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳

تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی در خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، آیین تکریم و معارفه مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی خوزستان امروز باحضور مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه و مسئول امور روحانیون در سپاه حضرت ولیعصر (عج) و فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا رستگار» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان توضیحاتی در خصوص ولایت و ولایت مداری و دشمن شناسی ارائه داد و اظهار داشت: چه از لحاظ عقلی و چه دستور الهی می‌بایست از این امر خدایی پیروی و اطاعت نمود چنانچه در قرآن داستان حضرت موسی (ع) و حضرت اسماعیل (ع) را آورده است.

وی افزود: خداوند به ابراهیم دستور ذبح اسماعیل را می‌دهد و پیامبر الهی بدون هیچ تعلل و کوتاهی دستور خداوند را اجرا می کند ولی به امر خداوند گوسفندی از آسمان نازل می ‌شود و برای قربانی امر می‌شود.

حجت‌الاسلام رستگار بحث ولایت مداری و موضوع غدیر را عنوان نمود و گفت: وقتی دستور خداوند نسبت به ولایت مداری مولا علی (ع) صادر شد در روز غدیر پیامبر اسلام دست مولا علی (ع) را در روز غدیر بالا می‌برد و امر خداوند را اطاعت می‌نماید.

وی ادامه داد: در مبحث دشمن شناسی منافقینی که بعد از مراسم غدیر با امر خدا و پیامبر خداوند مخالفت نمودند بحث مباهله بوجود می‌آید.

در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام سید «سلمان رایگان» تقدیر و حجت‌الاسلام سید «محمدصادق موسوی» به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان خوزستان معارفه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار