خبرهای داغ:
با نگاهی به موضوع مهارت های زندگی؛

کتاب ققنوس زمان در تاکستان رونمایی شد

کتاب ققنوس زمان در تاکستان رونمایی شد
کتاب "ققنوس زمان" با موضوع مهارت های زندگی، اثر اکرم سبزی پور در سالن کتابخانه عمومی شهید بهشتی تاکستان رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۴۷۲
|
۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶

 

قزوین_ به گزارش بسیج، با حضور مدیران و مسئولان شهرستان تاکستان؛کتاب "ققنوس زمان" اثر اکرم سبزی پور در سالن کتابخانه عمومی شهید بهشتی تاکستان رونمایی شد.

این مراسم با حضور احمد لشگری رئیس اداره کتابخانه های عمومی تاکستان، حجت الاسلام و المسلمین محمدهادی سعیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، جمعی از نویسندگان شهرستان، اعضای شورای شهر و شهردای تاکستان، اعضای انجمن کتابخانه های عمومی و اعضای فعال کتابخانه برگزار شد.

احمد لشگری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تاکستان در این مراسم ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان، با اشاره به اهمیت حمایت کتابخانه های عمومی از ناشران بومی و نویسندگان اظهار داشت: در تلاشیم نویسندگان بومی را هرچه بیشتر به عموم مخاطبان معرفی کنیم که در این راستا، برگزاری نشست های رونمایی کتاب جزو برنامه های مستمر این اداره است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون هفت کتاب از تازه های نویسندگان تاکستانی با حضور مسئولان و مدیران و علاقه مندان به ادب در کتابخانه های این شهرستان رونمایی شده که این اقدام نقش مهمی در افزایش انگیزه نویسندگان نوقلم و ادامه فعالیت فعالان حوزه فرهنگ داشته است.

لشگری در پایان گفت: همکاری خوب مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تاکستان در اجرای برنامه های متنوع فرهنگی باعث شده ما بتوانیم با کیفیت بیشتری اقدامات خود را توسعه دهیم که این همراهی شایسته قدردانی است.

اکرم سبزی پورنویسنده کتاب ققنوس زمان در این جلسه اظهار داشت: حمایت مسئولان و مدیران از نویسندگان و ناشران می تواند موجب توسعه کتاب و کتابخوانی در سطح جامعه شود و نقش مهمی در ارتقای کمی و کیفی نوشته ها و تازه های نشر خواهد داشت.

در این جلسه همچنین اساتید و نویسندگان حاضر در جلسه در رابطه با مباحث کتاب رونمایی شده نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

آئین رونمایی کتاب ققنوس زمان اثر اکرم سبزی پور که با موضوع مهارت های زندگی به چاپ رسیده با همت مهناز رحمانی و سمیرا طاهرخانی همکاران کتابخانه عمومی شهید بهشتی برگزار شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار