خبرهای داغ:
مسوول بسیج سازندگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه گفت: تاکنون ۳۰۰ میلیون ریال وام ۱۰۰ میلیون ریالی به متقاضیان بی بضاعت اهدا شده است.
کد خبر: ۹۵۲۷۶۴۲
|
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه و با هدف ارائه تسهیلات به خانواده ها، به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه اقدامات لازم جهت ارائه وام به خانواده های کم برخوردار انجام شده است.

در این راستا صدیقه مونسان مسوول بسیج سازندگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۵۰ نفر متقاضی بی بضاعت شناسایی و تاکنون اقدامات لازم جهت بررسی شرایط و معرفی وام به بیش از ۴۰ درصد از این افراد انجام شده است.

او افزود: با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۲ با نام «مهار تورم و رشد تولید» و تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت اقتصاد مقاومتی در سالیان اخیر، اقدامات لازم در این سال برای اعطای تسهیلات به افراد باقیمانده نیز با جدیت و به سرعت انجام خواهد شد.

مسوول بسیج سازندگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: گروه جهادی پایگاه در راستای ایجاد اشتغال پایدار با حمایت از مشاغل خرد خانگی، در زمینه آموزش و توانمندسازی افراد نیز فعال بوده و تاکنون نقش مؤثری در این زمینه داشته است.

مونسان در پایان گفت: رویکرد بسیج در این راستا توانمندسازی و خودکفایی در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی است که با اعطای این تسهیلات انتظار می‌رود به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها