طرح کشوری کتابت قرآن کریم در سرخه انجام شد

همزمان با هفته عفاف و حجاب، طرح کشوری کتابت جمعی قرآن کریم به نیابت از لشکر خوبان به همت بسیج جامعه زنان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۶۵۱
|
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت هفته عفاف و حجاب، طرح کشوری کتابت جمعی قرآن کریم به نیابت از لشکر خوبان به همت بسیج جامعه زنان سرخه برگزار شد.

فاطمه ادهم مسوول فرهنگی حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این طرح اظهار کرد: ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) در جامعه و زندگی مردم، انس بیشتر جامعه با قرآن که مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب است، مشارکت موثر مردم در فعالیت های قرآنی از ادهداف این طرح و حرکت معنوی است.

او افزود: در این راستا طرح کتابت جمعی قرآن کریم با خط تحریری به نیابت از لشکر خوبان (شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع)، شهدای مدافع امنیت، شهدای مدافع سلامت و شهدای خدمت) توسط پنج نفر از بانوان خوشنویس سرخه در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد .

مسوول فرهنگی حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه ادامه داد: در این طرح هرکدام از خوشنویسان کتابت قران را به نیابت از شهدا، پدران و مادران آسمانی انجام دادند و قرآن پس از تصحیح، تجلید و صحافی رونمایی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار