در استان خراسان شمالی صورت گرفت :

بازدید مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از استان خراسان شمالی

دکتر اله بداشتی در سفر خود به استان خراسان شمالی بازدید هایی از مراکز صنعتی و کار و تولید داشتند و بعد از تکریم خانواده شهید گلکار به دیدار نماینده ولایت فقیه رفتند .
کد خبر: ۹۵۲۷۹۷۶
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور دکتر اله بداشتی  به استان خراسان شمالی سفر و از مراکز کار و تولید این استان بازدید نمود.
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در ابتدا سفرخود به خراسان شمالی، از مجتمع پتروشیمی خراسان بازدید و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهید گمنام از سایت صنعتی این مجتمع بازدید نمودند.
 در ادامه این بازدید در نشست صمیمی گزارشی از عملکرد پایگاه بسیج پتروشیمی خراسان به سمع و نظر ایشان و هیات همراه ارائه و هر کدام از اعضای شورای پایگاه نیز ضمن معرفی در خصوص شرح وظایف و عملکرد توضیحاتی ارائه دادند که مورد تقدیر و تشکر ایشان قرار گرفت.
در این بازدید مدیران کل صنعت، کار، تامین اجتماعی، شرکت شهرک ها و مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن و مدیران شرکت دکتر اله بداشتی را همراهی کردند.
در ادامه برنامه بازدید از مراکز کار و تولید استان خراسان شمالی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از طرح های توسعه بیمارستان تامین اجتماعی مرکز استان انجام پذیرفت دکتر اله بداشتی به همراه جمعی از مدیران کل مرتبط با کار و کارگر از طرح های توسعه و در حال اجرای بیمارستان تامین اجتماعی و همچنین از بیمارستان تخصصی ۴۵۰۰ مترمربعی در حال احداث ، انبار دارویی ۱۶۰۰ مترمربع، اورژانس جدید و در حال احداث و هتلینگ بیمارستان و کارخانه فولاد و ریخته گری اسفراین بازدید بعمل آوردند.
دکتر اله بداشتی در این دیدار ها اظهار نمودند: با تکمیل این طرح ها، خدمات خیلی بزرگی به جامعه کار و تولید استان خواهد رسید و از مدیران استان به جهت پیگیری این طرح ها تشکر کردند.
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن دیدار و گفت و گو با معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی ، از خانواده شهید جانباز عبدالعلی گلکار سرکشی و با اهدای لوح تقدیر از خانواده، همسر و فرزندان شهید گرانقدر و معزز تقدیر بعمل آوردند.
در ادامه این سفر دکتر اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به همراه جمعی از مدیران کل حوزه کار و تولید، با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که در شهرستان بجنورد انجام گرفت ابتدا دکتر اله بداشتی گزارشی از عملکرد و اجرای برنامه های بسیج کارگران و کارخانجات در استان ارائه و در ادامه افزودند: هم افزایی مدیران مرتبط با کار و تولید با بسیج کارگران و کارخانجات استان جهت حل مشکلات جامعه کار و تولید بسیار خوب و علیرغم کمبود های مختلفی که وجود دارد به لحاظ برخورداری از امکانات، آرامش و همبستگی خیلی خوبی در حوزه کار و تولید برقرار است و در یک سال اخیر هیچ گونه تجمع و نارضایتی کارگری در استان نداشته ایم و این نشان از این دارد که مدیران حوزه های کارگری و بسیج در خدمت گزاری به جامعه خدوم کارگری موفق عمل کرده اند.
در ادامه حجه الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه در استان ضمن خیر مقدم به حاظرین، گزارش ارائه شده را حقیقت خدمتگزاری مدیران انقلابی و همبستگی و همراهی کارگران را ستودنی دانست و  ابراز امیدواری کردند که سفر مسئول  سازمان بسیج کارگران و کارخانجات برای این استان پر خیر و برکت باشد.

ارسال نظرات