خبرهای داغ:
مسئول پایگاه علمی بسیج شهید احمدی روشن خرمشهر، با مسئول پایگاه علمی بسیج باشگاه فناوران جوان دزفول در شهرستان دزفول دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۵۲۸۰۵۱
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر هدف از برگزاری این جلسه انتقال تجربه در راستای هم افزایی با یکدیگر است جلسه انتقال تجارب علمی در راستای توانمند سازی مسئولان علمی و استفاده از تجربیات یک دیگر و بهتر شدن برنامه ها و رفع نواقص احتمالی برگزار می شود.

 

مسئول علمی پایگاه شهید احمدی روشن گفت ؛ یکی از موارد مطرح‌ شده در این جلسه راهکارهای پایگاه علمی برای افزایش ظرفیت‌های علمی شهر است که در این زمینه اطلاعات بسیار خوبی منتقل شد.

 

وی افزود؛ مباحثی همچون آگاهی و آمادگی اساتید در رشته و زمینه تخصص خود، خلاقیت و نوآوری برنامه ها، نحوه اجرای برنامه علمی، اهمیت مهارت‌های ارتباط با نوجوانان و جوانان و به نقش سازنده آن ها در فرآیند اجرای برنامه های علمی اشاره شد.

 

خانم خدایی گفت؛ ضرورت بحث اخلاق در ارتباط با قشر جوان و اهمیت تفکر جوان، شاداب و با نشاط بودن برنامه ها ،آمادگی علمی برای ارتقا سطح علمی دانش آموزان کم برخوردار و حاشیه شهر.حل مسائل اولویت دار شهرستان ها، ایجاد کارگروه های تخصصی، ایجاد هسته های علمی، حمایت از طرح های نو آورانه از دیگر موضوعات مورد بحث بود.

 

مسئول علمی پایگاه شهیداحندی روشن درپایان اشاره کرد؛ در این جلسه مقرر شد برنامه هایی همچون راهیان پیشرفت، کارگاه های آموزشی، جشنواره های علمی ، مسابقات مجازی و... با همکاری یکدیگر اجرا شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار