امام‌جمعه دره شهر گفت: امروز در جامعه نیاز داریم تا ریشه‌های فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باید تقویت شود.
کد خبر: ۹۵۲۸۰۵۵
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸

 

حجت‌الاسلام احمد امرایی امام‌جمعه دره شهر گفت: حجاب و عفاف یک اصل خدشه‌ناپذیر در فرهنگ اسلامی است که ریشه در تاریخ دارد و همه مردم در طول تاریخ به آن پایبند بوده؛ ولی دشمنان تلاش دارند تا به این فریضه الهی لطمه وارد کنند.

وی افزود: جایگاه خانواده یک جایگاه مهم است که می‌تواند در پرورش فرزندان مؤثر باشد و هدف دشمنان هم ابتدا لطمه‌زدن به عفاف و حجاب و سپس سست‌شدن بنیان خانواده‌ها است.

 

امرایی در ادامه گفت: دشمن از سال‌های قبل در حال کار به‌صورت ویژه روی مقوله عفاف و حجاب است تا بتواند به اهداف خود دست پیدا کرده و با ارائه مدل‌های جدید مفهوم خانواده‌ها را حذف کند و مفهوم غربی را پیاده‌سازی کند. 

امام‌جمعه دره شهر خاطرنشان کرد: دراین‌بین هستند کسانی که فریب دشمنان را خورده و در میدان آن‌ها بازی می‌کنند؛ ولی باید بدانند که عفاف و حجاب یک امر الهی و یک فریضه است که همگام بافرهنگ و سنت‌های مردم است و به همین دلیل مردم خواهان عفاف و حجاب هستند.

 

وی بیان داشت: امروز نیاز داریم تا ریشه‌های فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باید تقویت شود و انحرافات جامعه را پیدا کرده و برای مقابله با آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم تا بتوان این مشکلات را حل کرد.

 

 

امرایی یادآور شد: از عوامل مختلف می‌توان ریشه بی‌حجابی و عدم پایبندی به ارزش‌های اسلامی را در برخی از افراد پیدا کرد که خانواده و جامعه از مهم‌ترین آن‌ها است و در روایات و احادیث مختلف به اهمیت آن‌ها اشاره شده است.

امام‌جمعه دره شهر تصریح کرد: نیاز داریم تا امروز با برنامه‌ریزی و اجرای درست برنامه‌ها بتوانیم برنامه‌هایی را برای مقابله بی‌حجابی در جامعه پیاده‌سازی کنیم.

وی عنوان کرد: اجرای درست قانون عفاف و حجاب، فرهنگ‌سازی، آگاه‌کردن خانواده‌ها، تربیت نسل‌های آینده و... از جمله عواملی هستند که در مقابله با توطئه‌های دشمن و تربیت نسل‌های آینده مؤثر هستند.

ارسال نظرات