فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ساری:

امام حسین (ع) با نثار جان خوش حقیقت اسلام را تبیین کردند

ساری- فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ساری گفت: حقیقت اسلام را امام حسین (ع) با فدا کردن جان خویش تبیین کردند.
کد خبر: ۹۵۲۸۱۱۵
|
۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

امام حسین (ع) با نثار جان خوش حقیقت اسلام را تبیین کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ پاسدار سید ابراهیم شریفی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ساری صبح امروز در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج و رابطین حوزه‌های مقاومت گفت: بسیج ظرفیت و بستر بزرگی برای تحول است که در این مسیر باید یارگیری برای انقلاب انجام شود.

سرهنگ شریفی  با اشاره به اینکه عزاداری محرم را مدیون گذشتگان خود هستیم افزو: حالا که در امنیت، مجالس عزا برپا میکنیم نباید ادعا داشته باشیم، چون اگر شیعیان و گذشتگان ما، محرم را زنده نمیداشتندفراموش می‌شدوچیزی از آن باقی نمی‌ماند، عده‌ای در خفقان بیصدا برای امام حسین (ع) در پستو‌ها و زیر زمین‌ها عزاداری کردندوگریستند، با وجودهمه تبلیغات منفی که علیه عاشورا و قیام امام حسین (ع) وجود داشت، اما این مکتب به دست ما رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ساری خاطرنشان کرد:یکی از بستر‌های مهم جهاد تبیین، بستر بسیج است تا با ظرفیت‌های عظیمی که در این حوزه وجود دارد برای انقلاب یارگیری کنیم چرا که اگر غافل باشیم دشمن برای خود یارگیری میکند.

سرهنگ شریفی ادامه داد: حق ماندنی است به شرط اینکه پای آن پایدار بمانیم حتی با اهدای خون خود، چون حقیقت اسلام را امام حسین (ع) با فدا کردن جان خود تبیین کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت ساری تصریح کرد: فلسفه نهضت حسینی را مشاهده کنیم و ببینیم امروز کجا ایستاده ایم، ابا عبدالله (ع) تا آخرین لحظه برای نجات مردم تلاش کرد حتی در لشکر دشمن تا مردم را از بند اسارت طاغوت رهایی بخشد و به جبهه حق متصل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار