خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان ؛ یکی از دلایل ترس دشمن از نام امام حسین (ع) و زنده ماندن آن به این دلیل است که نام حسین (ع) ظلم ستیزی را در جهان پراکنده و به مستضعفان رسانده است.
کد خبر: ۹۵۲۸۱۸۲
|
۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در مراسمی که به مناسبت دومین روز ماه محرم در حسینیه ستاد سپاه خوزستان برگزار شد گفت: طی این چند وقت صحبت های زیادی از سوی برخی افراد در خصوص هزینه‌های محرم می‌شود که صحیح نیستند.

 

او افزود: برخی افراد می‌گویند که چرا برای محرم هزینه میکنید و همین پول ها را خرج فقرا بکنید در حالی که همان‌ها هزینه های گزافی برای کارهای غیر ضروری در زندگی خود انجام می‌دهند.

 

حجت الاسلام رستگار ادامه داد: یکی از دلایل ترس دشمن از نام امام حسین و زنده ماندن آن به این دلیل است که نام حسین (ع) ظلم ستیزی را در جهان پراکنده و به مستضعفان رسانده؛ از همین رو صحبت‌های زیادی علیه برگزاری مراسمات دهه اول ماه محرم می‌شود.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد: دشمن در فضای مجازی هویت سوزی کرده و هویت دینی و ملی را سوزانده و یک هویت جعلی ساخته است؛ شبهات متعددی در ذهن مردم ایجاد کرده و اولویت ها را تغییر داده که به همین دلیل برخی افراد چنین سخنانی بر زبان می‌آورند.

 

البته او یادآور شد که در دوران امام حسین ریزش‌ها زیاد و «رویش‌ها» کم بود اما اکنون برعکس است ریزش‌ها کم و «رویش‌ها» زیاد است بنابراین شاید برخی چنین صحبت هایی را بر زبان هم جاری سازند اما در نهایت دلها امام حسینی است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار