نشست صمیمانه جمعی از دانش آموزان بسیجی مجمع همفکری علوی و فاطمی بسیج دانش آموزی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با حضور استاندار، مدیر سازمان بسیج دانش آموزی استان و جمعی از خواهران و برادران بسیجی قشر بسیج دانش آموزی در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۸۲۹۱
|
۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، استاندار سیستان و بلوچستان در این نشست ضمن گرامیداشت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و یاد و خاطره شهدا گفت: شهدای ما با تاسی از امام حسین (ع) و یاران باوفایش همه زندگی و هستی خویش را فدای اسلام و انقلاب نموده اند و انقلاب اسلامی ما ادامه حرکت و راه ائمه و حماسه عاشوراست.

محمد کرمی افزود: استان سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت های فراوان تجاری، معدنی، کشاورزی و شیلات می باشد که لازم است با تلاش و کوشش به این ظرفیت ها دست پیدا کنیم.

وی در ادامه ضمن اشاره به استعدادهای نوجوانان به خصوص نخبگان بسیج دانش آموزی بیان کرد: دانش آموزان باید کسب علم و تفکر را سرلوحه ی زندگی خود قرار دهند که در این راستا ضمن حمایت های مادی و معنوی توسط استانداری از این قشر نخبه، زمینه ارتباط مدارس با صنعت نیز فراهم شده است.

استاندار در ادامه اظهار داشت: یکی از وظایف مهم نخبگان بسیج دانش آموزی ارائه ایده جهت حل مسائل استان، تبدیل این ایده ها به محصول و نیز کار بین رشته ای می باشد که با ایجاد پارک های علم و فناوری و مجموعه هایی متشکل از تمامی رشته ها می توان تا حدود زیادی به این موضوع دست پیدا کنیم.

کرمی بر تشکیل مجمع نخبگان بسیج دانش آموزی استان تاکید و بیان کرد: امروز استان سیستان و بلوچستان درگیر مشکل خام فروشی در بسیاری از حوزه های صنعتی و کشاورزی می باشد که می توان با استفاده از ایده های مجمع نخبگان بسیج دانش آموزی و احداث صنایع تبدیلی نسبت به حل این مشکلات اقدام کنیم.

لازم به ذکراست در این نشست نخبگان بسیج دانش آموزی به بیان ایده ها و نقطه نظرات خود در زمینه مشکلات استان پرداختند که از طرف استاندار، قول مساعدت در خصوص حل این مسائل داده شد.

ارسال نظرات