فرمانده ناحیه مقاومت نکا خبر داد:

اجرای طرح محله مهدوی در ۵۲ محله شهرستان نکا

ساری- فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان نکا از اجرای طرح محله مهدوی در ۵۲ محله شهرستان نکا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۸۳۱۸
|
۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

اجرای طرح محله مهدوی در ۵۲ محله شهرستان نکا

به گزارش خبرگزاری بسیج ازمازندران، سرهنگ علی نجفی فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان نکا صبح امروز  درمراسم طرح محله مهدوی در حوزه محمد رسول الله لائی از بخش هزارجریب نکا گفت:این طرح با هدف تربیت جوانان و نوجوانان انقلابی و با بکارگیری تمامی ظرفیت های محلی برای رسیدگی و حل مشکلات محلات اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با اشاره به اینکه این طرح با هدف هم افزایی ارکان مسجد،هیئت امنا،شورای اسلامی،دهیاری،فرمانده پایگاه،کانون های فرهنگی،مساجد،امام جماعت مسجد هم اکنون در ۵۲ محله از شهرستان نکا در حال اجرا است خاطر نشان کرد:طرح محله مهدوی با سه راهبرد اصلی امام محوری، مسجد محوری و مردم محوری بدین روش که با کمک امام جماعت مساجد محلات با تشکیل جلسات در مساجد برای حل مشکلات مردم اجرا می شود.

اجرای طرح محله مهدوی در ۵۲ محله شهرستان نکا

سرهنگ نجفی ادامه داد: در این طرح با هم افزایی ارکان محلی شامل دهیاری و شورای اسلامی و نخبگان محلی مشکلات محلات در بخش احصا و پس از بررسی مشکلات مرتفع خواهد شد. و چنانچه این دست از مشکلات مطرح شده در بخش حل نگردد به شهرستان و در ادامه به استان تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

به گزارش بسیح، در طرح محله مهدوی ۷ کمیته شامل فرهنگی،فضای مجازی،اقتصاد مقاومتی،محرومیت زدایی،تعلیم و تربیت،دفاعی امنیتی و علمی فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها