مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی با اشاره به اجرای پویش "در مدار حبیب" گفت: دانشجویان استان مرکزی در این پویش در قالب موکب‌های سیار به زائران اربعین خدمت‌رسانی خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۲۸۳۴۲
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

اسماعیل شریعت‌منش مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با بیان اینکه بسیج دانشجویی با هدف ترویج و گفتمان سازی حرکت‌ها و فعالیت‌های جهادی در اربعین حسینی برنامه‌های مختلفی را در دستور کار دارد، گفت: یکی از برنامه‌های مهم برپایی موکب‌های خدمت‌رسانی است که در ورودی شهر جدید امیرکبیر به زائران عبوری خدمات متعددی نظیر اسکان، پدیرایی و درمانی و ... را ارائه می‌دهد.

وی به پویش «در مدار حبیب» اشاره کرد و افزود: یکی از کارهای شاخص و ویژه بسیج دانشجویی برپایی موکب‌های سیار تحت عنوان پویش «در مدار حبیب» است که در طول مسیر پیاده‌روی اربعین توسط دانشجویان اعزامی خدماتی به زائران امام حسین ارائه می‌شود.

شریعت‌منش ادامه داد: این خدمات در قالب تیم‌های دو الی سه نفره پزشکی، طب سنتی و فرهنگی با مشارکت حدود 150 دانشجو خواهد بود، خدمات پزشکی در قالب ارائه کمک های اولیه و خدمات درمانی به زائران است همچنین اقلام فرهنگی و آموزشی به منظور ترویج فرهنگ و شعار امام حسین(ع) در بین کودکان و نوجوانان توزیع می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی تصریح کرد: سومین عرصه‌ی ارائه خدمات، خدمات طب سنتی است که دمنوش‌ها و گیاهان دارویی جهت تقویت قوای جسمانی و درمانی زائران ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام دانشجویانی که در این طرح شرکت می‌کنند طی فراخوانی به دانشجویان استان اطلاع رسانی شد و افراد باتوجه به تخصص و علاقه خود در عرصه‌های سه گانه سازماندهی می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات