در استان فارس صورت گرفت :

بازدید مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فجر استان فارس از کارخانه سیمان خاکستری نی ریز

چرخ صنعت و اقتصاد در استان فارس بايد با درايت و همكاري همه دستگاهها به حركت درآيد تا شاهد كاهش نرخ بيكاري و افزايش رشد تولید و مهار تورم باشيم. سرهنگ پاسدار نوشاد نادری منش با تقدیر از همدلی و همراهی اعضای هیات مدیره، تلاش های کارمندان و زحمات خستگی ناپذیر کارگران سیمان خاکستری نی ریز خاطرنشان کرد: با همدلی، اتحاد و عزم راسخ همه عوامل کارخانه امروز شاهد موفقیت های بزرگی در حوزه تولید و اشتغالزایی و رشد بهره وری هستیم.
کد خبر: ۹۵۲۸۵۱۳
|
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ،

در ادامه این بازدید مهندس صادقی ، مدیر داخلی کارخانه سیمان خاکستری نی ریز ضمن تشریح وضعیت تولید در این مجتمع صنعتی اظهار داشت: در کارخانه سیمان خاکستری نی ریز 500نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند و به موازت آن امکان اشتغالزایی برای 2هزار نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد شده است.

وی همچنین با بیان اینکه بیش از 20درصد محصولات کارخانه به صورت کلینکر صادر می شود، گفت:  روزانه 150تریلر از سیمان خاکستری نی ریز به استان فارس و استان های همجوار  بارگیری می شود.

رشد صادرات در کارخانه سیمان خاکستری نی ریز گام ارزشمندی برای تبلور استعدادهای استان فارس محسوب می شود.
اين مجموعه صنعتي در فضايي به وسعت 50 هكتار احداث شده  و بیش از20  درصد سهم بازارهای استان فارس را تأمین می کند که در میان تمامی کارخانه های استان پیشتاز است.

لازم بذکر است عملیات اجرایی کارخانه سیمان خاکستری نی ریز در سال 1393 آغاز شد و پس از 5سال کار و تلاش خستگی ناپذیر، این کارخانه در سال 1398  افتتاح و به بهره برداری رسید.

در حال حاضر کارخانه سیمان خاکستری نی ریز با رعایت تمامی شاخصه های محیط زیستی و با برخورداری از پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا، محصولات خود را به استان فارس و استان های همجوار و ده کشور دنیا صادر می کند.

ارسال نظرات