رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی از برپایی غرفه نذر هنر خبر داد و گفت خوشنویسان با حضور در غرفه نذر هنر، ارادت خود را به امام حسین (ع) نشان می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۲۸۵۶۸
|
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی از برپایی غرفه نذر هنر خبر داد و گفت خوشنویسان با حضور در غرفه نذر هنر، ارادت خود را به امام حسین (ع) نشان می‌دهند.

جواد اسماعیل‌زاده در گفتگو با خبرنگار بسیج هنرمندان در خراسان شمالی درباره غرفه نذر هنر اظهار کرد: از آنجایی که بهترین و شیواترین زبان برای بیان واقعیت‌ها هنر است، امسال، خوشنویسان بسیجی در غرفه نذر هنر حضور دارند.
وی افزود: این غرفه در کنار سایر غرفه‌های؛ مشاوره حقوقی، مطالبات مردمی، هلال احمر، غرفه سلامت در هیات بزرگ دانشگاه پیام نور برپا شده و به ارائه آثار خوشنویسی می‌پردازد.
به گفته رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی، اعضای انجمن خوشنویسان بسیج هنرمندان این استان در ده شب عزاداری اباعبدالله الحسین در این غرفه حضور دارند و به خوشنویسی احادیث و روایات در زمینه واقعه عاشورا و امام حسین (ع) و یاران با وفایش می‌پردازند و در انتها آثار ثبت شده به خادمین هیات تقدیم می‌شود.
به گزارش بسیج هنرمندان، هیات دانشگاه پیام نور در خیابان سعدی، دانشگاه پیام نور قرار دارد و غرفه‌ها در سمت راست در ورودی برپا شده‌اند.

ارسال نظرات