مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ امام صادق (ع):

فرماندهان گردان ها بایستی افسران هدایتگر جهاد تبیین باشند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فرماندهان گردان های رزم و پشتیبانی رزم بایستی افسران هدایتگر در عرصه جهاد تبیین باشند.
کد خبر: ۹۵۲۸۵۹۹
|
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق علیه السلام در جمع فرماندهان گردان های رزم و پشتیبانی رزم این تیپ اظهار داشت: هر یک از شما فرماندهان گردان ها علاوه بر این که مجاهد در عرصه نبرد و پیشقراول جهاد فی سبیل الله هستید، بایستی افسری هدایتگر در عرصه جهاد تبیین باشید.

 

وی گفت: مقام معظم رهبری این مسئله را یک امر فوری، واجب و همگانی عنوان کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه فعالان فرهنگی و مسئولان فعالیت خاصی در خصوص جهاد تبیین انجام نداده‌اند، عنوان کرد: اهمیت جهاد در حوزه فرهنگی اهمیتش به مراتب بالاتر از جهاد نظامی است این در حالی است که رهبر انقلاب فرمان جهادی صادر کرده‌اند.

 

وی ادامه داد: هر فردی که این اعمال را انجام نده از دیگر اعمال نیک و صالح بی‌بهره خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام یحیایی تواصی به حق را همان جهاد تبیین دانست و افزود: جهاد تبیین یک توصیه عام است که باید همه برای انجام آن اقدام کنند.

 

وی تصریح کرد: همه باید به این مهم توجه کنند که هرزمان تعبیر جهاد عنوان شد بدون شک میدان مبارزه وجود دارد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ امام صادق (ع) با بیان اینکه دشمن در حال تحریف حقیقت است، مطرح کرد: جهاد تنها حضور در میدان نظامی نیست بلکه نمونه‌های مختلفی دارد که باید هرکدام از این جهادها در زمان خود انجام شود و مورد توجه قرار گیرد.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار