خبرهای داغ:
در ادامه تلاش های حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان برای مبارزه با فساد
رئیس کل دادگستری گلستان از شناسایی و دستگیری یک کارچاق در گرگان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۸۶۱۰
|
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

مدعی اعمال نفوذ در پرونده های قضایی شناسایی و دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: این کارچاق کن مدعی شده بود به دلیل آشنایی با یکی از قضات می تواند در ازای دریافت 600 میلیون تومان در پرونده ارثیه  دهها میلیارد تومانی، به نفع یکی از طرفین اعمال نفوذ کند .

آسیابی افزود: با رصد اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان این کارچاق کن هنگام دریافت پیش پرداخت، دستگیر و روانه زندان شد.

مقام ارشد قوه قضاییه در گلستان افزود: تحقیق و بررسی های حفاظت و اطلاعات دادگستری استان نشان داد، این کارچاق کن با هیچ یک از قضات دادگستری استان، ارتباط ندارد.

آسیابی گفت: سال گذشته با تلاش های حفاظت و اطلاعات دادگستری استان  81 کارچاق کن ، کارشناس و وکیل متخلف و باند شاهدان دروغین ، شناسایی و دستگیر شدند .

رئیس کل دادگستری گلستان به هم استانی ها توصیه کرد: به افرادی که مدعی حل مشکل آنان از راه های غیرقانونی و در ازای دریافت پول در دستگاه قضایی و سازمان های تابعه قوه قضاییه هستند، اعتماد نکنند.

وی گفت: مردم می توانند شکایت، انتقاد، پیشنهاد و تخلف های احتمالی که در دادگستری و سازمان های تابعه قوه قضاییه مشاهده می کنند را به شماره تلفن 1580 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها