فرماندار مهران؛

خروج روزانه ۲ هزار اتباع کشورهای افغانستان و پاکستان از مرز مهران

فرماندار مهران گفت: روزانه یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار نفر از اتباع کشورهای افغانستان و پاکستان از مرز مهران خارج می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۲۸۶۲۴
|
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی عباس شفیعی فرماندار مهران در ایلام اظهار داشت: روزانه یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار نفر از اتباع کشورهای افغانستان و پاکستان از مرز بین المللی مهران عازم کربلای معلی می شوند. 

 

وی با اشاره به تدابیر لازم برای سهولت در تردد زوار از مرز مهران افزود: در نشست اخیر با دستگاه های ستاد اربعین بحث تمهیدات لازم برای انتقال و جاجایی زائران اندیشیده و در این خصوص مشکلی وجود ندارد و با سازمان اتوبوس رانی هماهنگی های لازم انجام شده است همچنین قبل از ایام اربعین پیش رو و قبل از ۲۵ مردادماه کل مسیر ایلام - مهران چهارخطه خواهد شد.

 

فرماندار مهران تصریح کرد: همچنین تدابیر لازم برای تامین آب انجام و شبکه فاضلاب نیز از طریق خط انتقال احداث شده به تصفیه خانه مهران صورت می گیرد. 

 

وی اضافه کرد: برای تمامی زائرسراها، مساجد، حسینیه ها وسایل سرمایشی نصب و مسجد حائری برای خدمات دهی با ظرفیت چهار هزار نفر هم در پل زائر افزوده می شود. 

 

شفیعی گفت: درب های خروج پایانه جهت تسهیل در تردد زوار از ۲ درب به چهار درب افزایش یافت با این اقدام مشکلات تردد در آن طرف مرز برطرف خواهد شد. 

 

وی با بیان اینکه سال گذشته پارکینگ اربعین ظرفیت ۱۶۰ هزار خودرو را داشت، بیان کرد: با تدابیر مدیریت ارشد استان امسال ۲۵ هکتار به ظرفیت این پارکینگ اضافه شده است. 

روزانه ۱۰ هزار نفر به طور متوسط از مرز مهران تردد میکند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار