خبرهای داغ:
سازمان بسیج طلاب سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه الاسلام استان قم در پی هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد ضمن صدور بیانیه‌ای مقامات این کشور را مسوول عواقب غیرقابل‌جبران در اختلاف‌افکنی بین پیروان ادیان ابراهیمی دانست.
کد خبر: ۹۵۲۸۶۵۸
|
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹

سوئد مسوول عواقب هتک حرمت به قرآن کریم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن این بیانیه بدین شرح است:

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ الله بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْکَرِهَ الْکَافِرُونَ.

بار دیگر جولان جنون و سفاهت و جهالت، از آتشگاه شیطان صفتان عالم و در سایه‌ی پرنکبت حامیان تاریک اندیش دنیای غرب و پشتیبانی مجموعه‌های خبیث صهیونیستی و حامیان سرسپرده آنان با دستاویز شعار مدعیان دروغین آزادی و آزادگی و حقوق بشر، به جنگ و اهانت به ساحت قدسی کلام الله مجید آمدند.

اهانت به قران کریم جامعه جهانی را با اقدامی ضد اندیشه و اخلاق و ناقض موازین اولیه و اساسی حقوق بشر تحت پوشش آزادی بیان مواجه کرد. این اقدام که یک جنایت فرهنگی و توهین آشکار به جمع مسلمانان بوده و تحت حمایت علنی دولت سوئد مجدداً تکرار شد خبر از برنامه‌ریزی پنهان جریان‌های ضد دین، هرج و مرج طلب و مخالف همزیستی مسالمت آمیز جوامع انسانی می‌دهد.

توهین به گنجینه بی بدیل و انسان‌ساز قرآن کریم در کشور‌های مدعی توسعه یافتگی، احترام به حقوق بشر و پیروان ادیان نمی‌تواند لطمه‌ای به جایگاه رفیع این کتاب الهی در میان مردم جهان وارد کند. این‌گونه اقدامات غیرانسانی تنها چهره دروغین غرب و استاندارد‌های دوگانه آن را بیش از پیش در معرض نمایش قرار می‌دهد.

سازمان بسیج طلاب سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه الاسلام استان قم ضمن محکوم ساختن این اقدام موهن و تحریک آمیز معتقد است، مقامات سوئدی با حمایت از تحرکات مزبور نشان دادند بیش از هر کسی مسئول عواقب و پیامد‌های غیرقابل‌جبران اینگونه اعمال شنیع در نفرت پراکنی، تحریک خشونت، بیگانه هراسی و ایجاد اختلاف بین پیروان ادیان ابراهیمی بوده و باید پاسخگوی نتایج مخرب مربوطه باشند.

 

 

ارسال نظرات