امام جمعه اردل:

ماه محرم فرصتی برای تمرین همدلی و همرنگی است

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گفت: شعار آزادی در کشورهایی که اجازه تحقیق راجع به هولوکاست داده نمی‌شود و دختران اجازه پوشیدن حجاب ندارند شعاری مسخره هست.
کد خبر: ۹۵۲۸۷۴۴
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، امام جمعه اردل در جمع مسئولان ادارات و اقشار مختلف مردم در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام این شهر، ماه محرم را فرصتی برای تمرین همدلی و همرنگی در دنیای رنگارنگ امروزی دانست و گفت: برای حل مسائل و مشکلات بشدت نیاز داریم به این نوع همدلی که در محرم کسب می شود.

 حجت‌الاسلام محمدی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله علیه السلام بالاترین مراتب تقوا را در مسیر سلوک عاشورایی دانست و با اشاره به مراتب این سلوک در زیارت عاشورا افزود: معرفت، معیت با امام و ثبات قدم سه خواسته عزادار حسینی از خدای متعال است.

امام جمعه اردل، تصریح کرد: هر کسی که این سه خواسته را بدست آورد زندگی و مرگ او حسینی می‌شود.

وی، در ادامه ضمن برشمردن مقامات بالای عارف و عزادار سیدالشهدا؛ وجیه عندالهی، مشمول صلوات خدا شدن و رسیدن به مقام محمود را از برکات این راه برشمرد.

حجت الاسلام محمدی در پایان ضمن محکوم کردن اهانت مجدد به قرآن کریم در سوئد به بهانه آزادی افزود: شعار آزادی در کشورهایی که اجازه تحقیق راجع به هولوکاست داده نمی‌شود و دختران اجازه پوشیدن حجاب ندارند شعاری مسخره هست و مرگ بر این نوع آزادی و دموکراسی.

ارسال نظرات
آخرین اخبار