خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس فدراسیون تکواندو با حضور در شاهرود از اردوی تیم ملی تکواندو نونهالان پسر اعزام به رقابت های آسیایی بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۲۸۷۶۸
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج، رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران به همراه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و رئیس هسات تکواندو استان و شهرستان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان از اردوی تیم ملی نونهالان پسر جمهوری اسلامی در شاهرود بازدید کرد.
هادی ساعی در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از اردوی آمادگی تیم تکواندو نونهالان کشور در شاهرود اظهار کرد: هم‌اکنون بیش از یک میلیون تکواندوکار در سراسر کشور در این رشته ورزشی فعالیت دارند.
او با بیان اینکه حمایت ویژه از توسعه تکواندو روستایی در دستور کار است، عنوان کرد: ۱۲ روستا در برخی از استان‌ها مورد حمایت فدراسیون تکواندو قرار دارند.
ساعی با اشاره به اینکه در استان مازندران ۱۵ روستا از این طرح برخوردارند، اظهار کرد: پنج خانه تکواندو تازه تاسیس در استان سیستان و بلوچستان به تشک مخصوص این رشته ورزشی مجهز شدند.
رئیس فدراسیون تکواندو ادامه داد: قوانین برای تربیت مربیان جدید این رشته تسهیل شده است تا پس از دریافت حکم مربیگری در مناطق محروم مشغول به فعالیت شوند.
او به برگزاری اردوی تمرینی تیم ملی نونهالان تکواندو در شاهرود استان سمنان اشاره کرد و گفت: برگزاری اردو‌های تیم ملی تکواندو در نقاط مختلف کشور و به صورت استانی در توسعه این رشته ورزشی نقش به سزایی دارد.
ساعی با بیان اینکه حضور۲ تکواندوکار از باشگاه قهرمانی مولانا شاهرود در اردوی تیم نونهالان کشور نشان از پویایی این رشته ورزشی در استان سمنان دارد، ابراز کرد: ۲ قهرمان در رده سنی بزرگسالان، یک قهرمان پارا تکواندو، انتخاب یک نونهال برای رقابت‌های جهانی و حضور ۲ نونهال در اردوی تیم نونهالان کشور، نشان از توسعه این رشته ورزشی در استان سمنان دارد.
رئیس فدراسیون تکواندو اظهار کرد: ۱۵ هزار تکواندوکار در استان سمنان در این رشته ورزشی فعالیت دارند.
به گزارش خبرنگار بسیج، اردوی آمادگی و تمرینی تیم تکواندو نونهالان کشور به مدت ۲ هفته با حضور ۲۴ تکواندوکار از سراسر کشور در شهر شاهرود استان سمنان در حال برگزاری است و هدف از برگزاری این اردو، آمادگی تکواندوکاران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیایی که از ۱۵ تا ۱۷ شهریورماه در ۱۰ وزن در بیروت کشور لبنان برگزار می شود، است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها