خبرهای داغ:

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان در محکومیت هتک حرمت قرآن

همدان- شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۲۸۹۳۷
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ» (الصف: ۸)

«می‌خواهند نور خدا را با دهانهاشان خاموش سازند و خداوند تمام کننده نور خود است؛ هر چند کافران را ناخوش آید»

با عرض تسلیت ایام محرم و عزای ابا عبد الله الحسین (علیه السلام) و یاران وفادارش در سرزمین کربلا، قرآن کریم کتاب هدایت انسان و نسخه شفابخشِ دردهای انسان و راهنمای او به سوی سعادت و خوشبختی در مدار سجده و مسیر روشنِ بندگی است.

قرآن روح سلحشوری علیه کفر، شرک، نفاق، ظلم و استکبار است. با فهم معارف عمیق و درک حقایق انیقِ قرآن توسط مسلمانان و پیروانِ دین محمدی (صل الله علیه و آله) و رهروان ادیان ابراهیمی و آحاد بشرِ تشنه حقایق قرآن مجید، نقشه دشمنان نقش بر آب و ترفند شیاطین بی اثر و حیله و مکر دستگاه‌های جاسوسی استکبار خنثی می‌شود.

پیشینه و دیرینه توهین به قرآن مبین و مقدسات اگر چه در طول زمان وجود داشته است ولی با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری جریان مقاومت و بیداری اسلامی در جان وجهان و سیلی‌های محکمی که استکبار جهانی به ویژه امریکای جنایتکار و سگِ هار او در منطقه یعنی رژیم کودک کش صهیونیستی و کشورهای زیر یوغ آنان در شاخ اروپا خصوصا کشور یاغی سوئد و دانمارک خورده است با توهین به قرآن عزیز عمق دشمنی و حقد و کینه خود را به این کتاب آسمانی مسلمانان نشان دادند که نشان از درماندگی و فقدان عقل و منطق در مقابل اسلام ناب محمدی (ص) است.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان ضمن محکومیت این اعمال شیطانی، امت مسلمان و ملت انقلابی ایرانِ اسلامی به ویژه مردم متدین و ولایتمدار دیار دارالمومنین همدان را به حضور در صحنه‌های عشق آفرین در دفاع از قرآن کریم و ستم ستیزی در مقابله با دشمنان با الگوی هماره زنده عاشورای اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران عاشورائیش دعوت می‌کند.

 سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات