در پی اهانت دوباره کشور سوئد به ساحت مقدس قرآن کریم؛ سازمان بسیج هنرمندان در بیانیه‌ای این اقدام شنیع را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۵۲۸۹۶۱
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۹

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ در پی اهانت دوباره کشور سوئد به ساحت مقدس قرآن کریم؛ سازمان بسیج هنرمندان در بیانیه‌ای این اقدام شنیع را محکوم کرد.

 متن این بیانیه بدین شرح است:

بِسمِ الله الرّحمن الرّحیم
"هُدىً لِلنَّاسِ وَ بَيِّناتٍ مِنَ الْهُدى‌ وَ الْفُرْقان"

در روزهایی مقرون و آکنده از عزای سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، بار دیگر عوامل شیطان مطرود پرده از چهره ی دوگانه ی خود و تناقضات گفتاری و رفتاریشان در احترام به حقوق بشر برداشته و به پاک ترین و ناب ترین کتاب راهنمای انسان اهانت کردند.
کتابی که نقشه ی راه بشریت در گردنه های صعب العبور زیستنش و مُشرِف به زوایای آشکار و پنهان زندگیست. از عروج معنوی تا زیست مادی، از جهاد با ظالمان تا رافت با دوستان، از گشودگی تا حیا و از توصیه به آموختن علم تا میزان بودنِ عمل؛ همه و همه منقّش به هنرمندی خالق یکتای هستی و چونان خطوط ترسیم انسان کاملند؛ تا جاییکه تمام عرصه های زندگی انسان در آن ملاحظه شده و برای هر یک هدایتی است.
بدین سبب اهانت به قرآن، اهانت به انسان کامل است! و این برنمی آید مگر از ناحیه ی نابخردان مدعی حقوق انسان و معاندان هدایت او که از درک ظاهر شگفت انگیز و باطن زیبای آن محرومند !
هنرمندان فهیم و متعهد انقلابی ضمن محکومیت هتک حرمت ساحت قرآن کریم، به تبعیت از منویّات رهبر معظم انقلاب، ترویج هنرمندانه معارف و مضامین روحبخش قرآن کریم را سرلوحه ی حرکت انقلابی خود در مسیر تمدن سازی ظهور حضرت حجت "عجل الله تعالی فرجه الشریف" قرار داده و هرگونه اهانت به مقدسات اسلام عزیز را محکوم می نمایند.
" وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ"...

 

سازمان بسیج هنرمندان کشور

 

 

ارسال نظرات