بیانیه سازمان بسیج جامعه کشاورزی در پی اهانت قران مجید

سازمان بسیج جامعه کشاورزی در پی اهانت به ساحت قران کریم بیانیه ای  صادر کرد
کد خبر: ۹۵۲۹۰۳۷
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،سازمان بسیج جامعه کشاورزی در پی اهانت به ساحت قران کریم بیانیه ای  صادر کرد

یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَی اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»
(همواره می خواهند نور خدا را با سخنان باطل خود خاموش کنند؛ ولی خدا جز اینکه نور خود را کامل کند، نمی‌خواهد، هر چند کافران خوش نداشته باشند.) «آیه ۳۲ سوره مبارکه توبه»

اهانت به ساحت قرآن مجید در کشور سوئد، اقدامی ناشی از کینه و بغض عمیق نسبت به دین مقدس اسلام و ارزش های والای آن است؛ اقدامی که خلاف تمام ارزش های انسانی و به بهانه آزادی با توهین و جسارت به مقدسات قریب به ۲ میلیارد مسلمان انجام شد.
جای تاسف است که مدعیان آزادی بیان، مقدسات میلیاردها مسلمان را با حمایت از اقدام موهنان و سکوت در برابر هتاکی ها نادیده انگارند.

 اقدام موهن دولت سوئد در حمایت از گروهکی مزدور که در روز روشن به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان، توهین کردند نه تنها عواطف و احساسات مسلمانان بلکه تمام موحدین و متدینین را جریحه‌دار و قلوبشان را آزرده است.

ما مهندسین بسیجی سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه ثارا... (ع) ضمن محکوم کردن این توهین غیر قابل گذشت، خواستار واکنش‌های غیرتمندانه و دشمن‌شکن از طرف تمامی دوستداران قرآن، علیه امثال چنین اتفاقات هستیم و مراتب اعتراض خود را به دولت سوئد و تمامی هتاکان به ارزش‌های الهی و اسلامی اعلام می‌داریم و خواهان محاکمه فوری عاملان جنایت موهن و ضد اخلاقی، برای توهین به قرآن کریم هستیم. واین اقدام ضد انسانی را محکوم میکنیم و از دولت سوئد می‌خواهیم دست از حمایت عامل این جنایت و تقابل و سنگربندی در برابر جهان اسلام بردارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار