جمعی از دانش آموزان بسیجی مشهد در حرکتی خودجوش با راه اندازی دسته های پیاده روی ضمن محکومیت اقدام قرآن سوزی پناهجوی عراقی به عاملان اینگونه حرکات ددمنشانه هشدار دادند.
کد خبر: ۹۵۲۹۱۰۴
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

هشدار دانش آموزان بسیجی مشهدی به هتاکان قرآن کریم/ تکرار اینگونه اقدامات ددمنشانه پاسخ کوبنده ای در پی خواهد داشت + فیلم و عکس

به‌ گزارش خبرگزاری بسیج خرلسان رضوی از مشهد، جمعی از دانش آموزان بسیجی مشهد در حرکتی خودجوش با راه اندازی دسته های پیاده روی ضمن محکومیت اقدام قرآن سوزی پناهجوی عراقی به عاملان اینگونه حرکات ددمنشانه هشدار دادند.

در این حرکت که عصر امروز از مهدیه مشهد در خیابان امام رضا علیه السلام آغاز شد برخی از مردم نیز به جمع این دانش آموزان پیوستند و با در دست داشتن قرآن کریم، شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم جهانی که در پشت پرده و صحنه گردانان این هتک حرمت هستند را فریاد زدند.

دانش آموزان بسیجی و انقلابی مشهد در پایان این حرکت با خوانش بیانیه پایانی به مجریان و حامیان توهین کننده به مقدسات اسلامی هشدار دادند چنانچه این حرکات زشت ادامه یابد جوانان و نوجوانان دانش آموز، پاسختان را خواهند داد.
در این بیانیه با تجلیل از اقدامات خوب وزارت خارجه در پیگیری این موضوع، خواستار برخورد قاطع کشورهای اسلامی با عاملان آن شدند.

عکس و فیلم/  مبین شریعتمداریان

ارسال نظرات
پر بیننده ها