مربی تربیتی حلقه جهاد تبیین پایگاه بسیج فاطمه الزهرا (س) گفت: کسب دانش خانواده و مدیریت تصمیمات کلیدواژه دستیابی به آرمش در بستر خانواده است.
کد خبر: ۹۵۲۹۱۷۵
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

خانم خسروی مربی تربیتی پایگاه بسیج فاطمه الزهرا (س) پردیسان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درخصوص دستیابی به آرامش واقعی در خانواده گفت: دانش خانواده کلید واژهای است که  باید در وجود ما نهادینه شود تا آرامش واقعی به دست بیاوریم و بهتر بتوانیم زندگی کنیم. آرامش جایی است که انسان حالش خوب و پایدار باشد، نه موقتی. آرامش که پایدار باشد حتی اگر تمام امکانات را از دست بدهیم باز حالمان خوب است.

وی با ذکر نکاتی افزود: باید نگرش خود را تغییر دهیم و انعطاف پذیری خود را بالا ببریم. تصمیمی که در خانواده می‌گیریم نبایست فقط به نفع خودمان بلکه باید به نفع همه باشد و این نیازمند تمرین، اصلاح نگرش خود به زندگی و توانمندی ذهنی ماست.

این مربی حلقه‌های صالحین ضمن تشریح توانمندی‌های ذهنی اظهار داشت: توانمندی ذهنی دو شاخه دارد. تفکر فردی و تفکر منطقی. در تفکر فردی علل و عوامل را می‌شناسیم و در تفکر منطقی همه چیز را به هم ربط می‌دهیم و اینگونه راه را برای حل مسائل و مشكلات می‌یابیم.

انتهای پیام/ملایی

ارسال نظرات