مدیرعامل ستاد استان کهگیلویه و بویراحمد، از آزادی هشت نفراز زندانیان جرائم غیرعمد همزمان با ایام سوگواری سید الشهداء علیه السلام خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۹۱۹۳
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، علی عباس فلاحتی مطلق گفت: با تلاش ستاد دیه و مددکاران و کمک خیرین و نیکوکاران همزمان با ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تعداد هشت نفر از زندانیان محکومین مالی و جرائم غیرعمد آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی اظهار کرد: بدهی این زندانیان مبلغ 430 میلیون تومان بود که  70 میلیون تومان توسط کمیته صلح وسازش ستاد دیه از شکات گذشت و رضایتمندانه اخذ گردیده و مابقی با پرداخت تسهیلات کم بهره و کمک‌های خیرین و نیکوکاران از زندان‌ های استان کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند.

مدیر عامل ستاد دیه استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه با بیان اینکه هم اکنون 214 زندانی جرائم غیر عمد در زندان های استان منتظر مساعدت و کمک های خیر خواهانه خیرین و نیکوکاران هستند تا از زندان آزاد شوند، اظهار داشت: تمام تلاش ما، شورای‌ها ی حل اختلاف مستقر در زندان ها و مددکاران این است تا با دعوت از شکات رضایت آنان را جلب نمائیم اما انصاف اینجاست که طلبکار نیز باید به حق خود برسد، بنابراین از همه ی نیکوکاران و خیرین می‌خواهیم تا در این ایام به نیت نذر سید الشهداء جهت آزادسازی افراد بدهکار در زندان اهتمام بیشتری داشته باشند.

ارسال نظرات