خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از اجرای برنامه های متنوع به مناسبت هفته فریضه امربه معروف در ایام ماه محرم به همراه نمایشگاه محصولات فرهنگی عفاف و حجاب در سطح شهرستان هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۵۲۹۱۹۹
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

سرگرد پاسدار سید جمال الدین علوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان با تسلیت سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام اظهار داشت : در ماه محرم با برنامه ریزی و هماهنگی و جلسات امربه معروف، اقداماتی شامل نمایشگاه محصولات فرهنگی مذهبی ، ایستگاه های صلواتی با نصب بنر و تراکت احادیث اهل بیت علیه السلام با موضوع عفاف و امر به معروف اجرا خواهند شد.

 

وی افزود: نشست های بصیرتی با موضوع فریضه امر به معروف و اهمیت عفاف و حجاب در جامعه و الگو گذاری روایات و احادیث و توصیه های قرآنی از دیگر برنامه هایی هست که در ماه محرم اجرایی شده و همچنان ادامه دارد .

 

وی بابیان ارائه میز خدمت با موضوع عفاف و حجاب و امر به معروف در مسجد جامع گفت: در روز عاشورا که همزمان با نمازجمعه شده میز خدمت با موضوع فریضه امر به معروف همراه با نمایشگاه عکس عفاف و حجاب برای عزاداران حسینی علیه السلام و آحاد مردم و نماز گذاران برگزار خواهند شد ‌.

 

سرگرد پاسدار سید علوی فرمانده ناحیه سپاه هندیجان در پایان اضافه نمود که از ابتدای سال جاری ۱۴۰۲ در فریضه امر به معروف کارهای تاثیرگذاری با رعایت شئونات اسلامی ودینی و اهمیت عفاف و حجاب در سطح شهرستان هندیجان با تلاش ستاد امر به معروف و همکاری خواهران و برادران بسیجی و حضور میدانی امام جمعه شهرستان انجام گرفت‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار