سپاه و بسیج در میدان و مردم قدردان + ( فیلم و تصاویر)

در بازدید مسئول قرارگاه بسیج سازندگی ، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه آبرسانی روستای جدول غوره مهریان، ساکنین این روستا از زحمات مجموعه بسیج سازندگی به جهت تلاش برای رفع مشکلات آبرسانی تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۹۵۲۹۲۵۲
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، روستای جدول غوره مهریان ازتوابع شهرستان بویراحمد که به دلیل عدم وجود شبکه آبرسانی مناسب ، سال ها از نعمت آب شرب بی بهره بودند با تلاش بسیج سازندگی و آب و فاضلاب استان از این نعمت برخوردار خواهند شد. 

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی ، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور اطلاع از روند پیشرفت پروژه، از این طرح بازدید کرد . این بازدید با استقبال مردم روستای جدول غوره مهریان همراه بود و اهالی روستا از تلاش های بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد در جهت رفع مشکلات آبرسانی روستا تقدیر و تشکر کردند.

سروان پاسدار سامان رستمی مسئول فنی و محرومیت زدایی قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید با تشریح عملیات آبرسانی به روستای جدول غوره مهریان اظهار داشت: طرح آبرسانی به روستای جدول غوره مهریان از طرح های جهاد آبرسانی شرب به روستاهای محروم استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که با تعامل و هم افزایی شرکت آب و فاضلاب استان در حال اجراست . 

وی با بیان اینکه ، در این طرح آبرسانی تعداد 50 خانوار از خدمات آبرسانی آب شرب بهره مند خواهند شد،  ادامه داد: در مجموع  1200 متر لوله گذاری با اعتبار یک میلیارد و 350 میلیون تومان صورت گرفته است.

سروان رستمی ابراز امیدواری کرد با توجه به روند اجرا، این پروژه اوایل مرداد سال جاری تکمیل و مردم روستای جدول غوره مهریان از نعمت آب شرب بهرمند شوند. 

گفتنی است طرح جهاد آبرسانی شرب به 127 روستا توسط بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد و با تعامل اداره آب و فاضلاب استان صورت می گیرد که تا کنون عملیات آبرسانی به 98 روستا تکمیل و 29 روستا نیز در حال ا جراست. 

سپاه فتح در میدان و مردم قدردان + ( فیلم و تصاویر)سپاه فتح در میدان و مردم قدردان + ( فیلم و تصاویر)سپاه فتح در میدان و مردم قدردان + ( فیلم و تصاویر)سپاه فتح در میدان و مردم قدردان + ( فیلم و تصاویر)سپاه فتح در میدان و مردم قدردان + ( فیلم و تصاویر)

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار