زنجان _ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:در مراسم عزاداری یوم العباس یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد هلال احمر به منظور ارائه خدمات شایسته و مطلوب به عزاداران مستقر می شود.
کد خبر: ۹۵۲۹۲۵۶
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

استقرار اتوبوس آمبولانس و بالگرد هلال احمر در دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛حکمت اله‌هاشمی در جمع خبرنگاران افزود: استقرار اتوبوس آمبولانس و بالگرد هلال احمر همراه با ۱۰ تیم امدادی کمک‌های اولیه و امداد هوایی متشکل از ۲۰ نفر اقدام به امدادرسانی برای عزاداران اباعبدالله الحسین علیه السلام در مراسم هشتم محرم می‌کنند.

وی اظهار داشت: بالگرد هلال احمر از روز شنبه هفته جاری در زنجان مستقر شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر علاوه بر آمادگی کامل برای پوشش امدادی مراسم هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری در مرکز استان در سطح شهرستان‌های ابهر، خرمدره، خدابنده، ایجرود، ماهنشان و طارم نیز آمادگی کامل برای پوشش امدادی وجود دارد.

هاشمی تاکید کرد: همه امدادگران و نجاتگرانی که اقدام به ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه برای عزاداران می‌کنند از آموزش‌های مورد نیاز بهره‌مند شده اند.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت و خروج اضطراری در تجمعات انبوه برای این تیم‌های امدادی که یکی از آموزش اولیه به شمار می‌رود، برگزار شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: در کنار پوشش امدادی عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) تیم‌های امداد و نجات در همه پایگاه‌های جاده‌ای استان در مسیر‌های مواصلاتی در آماده باش برای ارائه خدمات امدادی مورد نیاز در طول شبانه روز هستند.

هاشمی تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر در هر ساعت از شبانه روز بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.

ارسال نظرات