استاندار ایلام گفت: عملیات احداث ۲سردخانه ی بزرگ با اعتبار ۱۷میلیارد تومان مردادماه در مهران آغاز و تا قبل از شروع مراسم اربعین حسینی تکمیل و مورد استفاده زوار قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۵۲۹۲۹۵
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام ظهر دوشنبه در یکصدوچهاردهمین نشست ستاد مرکزی اربعین‌حسینی کشور پس از ارائه‌ی گزارشی از آخرین وضعیت زیرساخت‌های اربعین در استان ایلام خواستار توجه بیش از پیش به طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام و رفع مسائل، مشکلات و کمبودهای این حوزه‌ دراین استان شد.

 

 وی افزود: با توجه به اینکه حماسه پرشور اربعین امسال در فصل گرم سال برگزار می‌شود نیاز است در این رابطه توجه لازم برای ارائه‌ی خدمات مطلوب و بیشتربه زوار در این شرایط شود.

 

استاندار ایلام ادامه داد: همچنین ضروری است در جهت تردد هوایی و زمینی زوار و مسافرین در استان مساعدت لازم صورت پذیرد.

 

 بهرام نیاخاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر گردید عملیات احداث تعداد۲ سردخانه‌ی بزرگ با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان  مردادماه در مهران آغازشود و تا قبل از شروع مراسم اربعین‌حسینی تکمیل و مورد استفاده زوار قرار گیرد.

 

هم‌چنین در این جلسه مصوب گردید که ضمن این‌که به پروازها و خطوط هوایی مسیر ایلام به صورت ویژه توجه شود، جهت ارتقا و افزایش پروازها در مسیر ایلام و نیز رفع مشکلات کمبود اتوبوس و تامین وسایل نقلیه‌ی عمومی به‌ویژه اتوبوس برای نقل و انتقال زوار و مسافرین با رئیس‌جمهورو وزیر راه و شهرسازی مکاتبه و دستور لازم جهت رفع مشکلات اخذ شود.

 

نشست ستاد مرکزی اربعین‌حسینی کشور به ریاست وحیدی وزیر کشور و با حضور استانداران حوزه‌ی اربعین روز دوشنبه برگزار شد.

ارسال نظرات