خبرهای داغ:
سردار خادمی اظهار داشت: امروز نظام اسلامی درگیر یک جنگ شناختی و ایمان، امید، اعتماد و آگاهی جوانان توسط دشمن هدف قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۵۲۹۴۳۱
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

دشمن اعتماد و آگاهی جوانان را هدف قرار داده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار مجید خادمی در نخستین یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی لرستان اظهار کرد: شهدا با تأسی از امام حسین (علیه السلام) از همه دارایی خود گذشت کردند تا انقلاب اسلامی بیمه شود و دفاع غیر محافظه کارانه از انقلاب از خصوصیات بارز این قشر است.

وی افزود: همواره تا امروز تقدیم شهدا برای دفاع از انقلاب اسلامی است تا حرکت پیش رونده کشور روز به روز نور خود را گسترده کند، انقلاب اسلامی کهن می‌شود اما کهنه نخواهد شد.

وی گفت: شهدا برای اینکه بتوانند مراحل انقلاب اسلامی را بیمه کنند از هستی خود گذشت کردند. همچنین پیروزی انقلاب، استقرار نظام، اسلامی شدن نظام اداری، اصلاح شدن جامعه و جهانی شدن اسلام پایه انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه هنوز تا رسیدن به قله فاصله داریم ادامه داد: شهدا تجسم باورهای اعتقادی ما هستند همچنین شهدا برهم زننده تمامی الگوهای غربی هستند و موجب بروز و ظهور نوآوری ها، ابتکارات شدند.

سردار خادمی گفت: به دلیل نبودن رهبری با نفوذ در کشورهای منطقه شاهد بودیم دشمن چه آسیبی به ممالک اسلامی آورد اما جانفشانی جوانان ایران اسلامی مانع دست درازی به تمامیت ارضی کشور شده است.

وی با بیان اینکه شهدا موجب عزت، سربلندی و باعث ایجاد پایه های ارتش جهان اسلام شدند گفت: مقام معظم رهبری بر تشکیل جبهه و ارتش مقاومت در جهان اسلام تاکید داشتند و سردار شهید قاسم سلیمانی پایه های ارتش جهان اسلام را ایجاد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه جوانان باید به اقدامات جبهه مقاومت در منطقه افتخار کنند اظهار کرد: دشمن اعتراف کرد که ۷۰۰۰ میلیارد دلار در منطقه هزینه کرده و آمریکا باید از افغانستان خارج شود و این وحشت روزافزون خواهد بود.

حفاظت اطلاعات سپاه کشور گفت: تفاوت ماهوی در مکتب باعث پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه شده است و شهید حججی با اینکه می‌دانست سرش را از تن جدا می‌کنند اما سربلند گام برمی‌داشت.

سردار خادمی افزود: دشمن در جنگ سخت هشت سال دفاع مقدس موفق نشد. همچنین در جنگ نیمه سخت چندین سال در عمق استراتژیک ما، نه تنها نتیجه نگرفت بلکه باعث گسترش این عمق شد و تا دورترین مناطق جمهوری اسلامی نفوذ پیدا کرد.

وی ادامه داد: لذا دشمن به جنگ شناختی وارد شد و امروز نظام اسلامی درگیر یک جنگ شناختی است و پرقدرت در راستای منافع خود حرکت خواهیم کرد و کوتاه نخواهیم آمد، دشمن حمله به ایمان ، امید ، اعتماد و آگاهی جوانان را مورد هدف قرار داده بنابراین جهاد تبیین در عصر امروز ضروری است.

وی گفت: در گذشته خاک کشور را به دشمن تقدیم می‌کردند اما اکنون ذره‌ای از خاک ایران جابجا نشده و جوانان باید این مهم را بدانند.

سردار خادمی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد جامعه را در یک ناآگاهی و بی‌اطلاعی از وضعیت دشمن قرار دهد اضافه کرد: در اغتشاشات سال گذشته بیش از ۶۰ شهید و بیش از ۷۰۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد و در این جبهه خاکریز معینی نداشتیم و بیش از ۹۰ درصد ناآگاهانه به خیابان‌ها آمدند.

وی افزود: یکی از هدف های دشمنان در جنگ شناختی ، بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام است و جهاد تبیین راهگشا خواهد بود.

استان لرستان ۶۴ شهید جامعه اطلاعاتی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اهدای ۲۰۰ بسته کمک‌های مومنانه به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان، اهدای ۷۰ سری جهیزیه به ۷۰ نوعروس، نام‌گذاری بوستان صخره‌ای خرم‌آباد به نام شهدای جامعه اطلاعاتی لرستان و پیگیری تالیف و چاپ شهدای جامعه اطلاعاتی لرستان از جمله اقدامات دبیرخانه این یادواره عنوان شد.

کتاب `امشب شهید می‌شوم` زندگی‌نامه و خاطرات شهید علی‌راست پیرحیاتی از شهدای جامعه اطلاعاتی لرستان در عملیات حاج عمران مصاحبه فاطمه سپهوند تدوین رعنا مرادی نسب از سوی انتشارات ستارگان آسمان از سری کتاب‌های کنگره ۶۵۴۴ شهید لرستان رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها