زنجان - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تا ساعاتی دیگر 60 تیم عملیاتی امداد و نجات، سحر و خدمات بشردوستانه با 165 نفر در مسیرهای دسته حسینیه اعظم زنجان مستقر و اقدام به ارائه خدمات می کنند.
کد خبر: ۹۵۲۹۴۳۴
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

استقرار  60 تیم عملیاتی هلال احمر در دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛حکمت الله هاشمی،مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: از ساعت 9 صبح امروز 40 تیم امداد و نجات و 20 تیم خدمات بشردوستانه همراه با تجهزات مورد نیاز در مسیرهای دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان مستقر و اقدام به ارائه خدمات به عزاداران حسینی خواهند کرد.

وی تاکید کرد: علاوه بر تیم های بیان شده تیم امداد هوایی در فرودگان زنجان به همراه تیم واکنش سریع مستقر شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در کنار 60 تیم عملیاتی پنج دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه موتور آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در مسیرهای دسته حسینیه اعظم زنجان مستقر می شود.

هاشمی به حضور و ارائه خدمات تیم های سحر در حوزه معاونت جوانان اشاره کرد و اظهارداشت: این تیم ها اقدام برپایی فضای دوستدار کودک در مسیرعزاداری برای کودکان گمشده از والدین خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: تیم های سیار سحاب نیز سفیران حمایت های امدادی و بشردوستانه حوزه معاونت جوانان محسوب می شوند که با حضور در میان عزاداران حسینی اقدام به ارائه خدمات امدادی خواهند کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این خدمات تیم های امداد و نجات جاده ای هلال احمر در پایگاه های جاده ای استان در حالت آماده باش برای ارائه خدمات در حوادث احتمالی هستند.

هاشمی از هموطنان خواست؛ در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر در هر ساعت از شبانه روز بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.

ارسال نظرات