دیدار فرمانده و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک با فرمانده انتظامی شهرستان زهک

سرهنگ علی محبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک با سرهنگ حسن رضایی فرمانده انتظامی این شهرستان دیدار و ضمن تبریک انتصاب برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.
کد خبر: ۹۵۲۹۴۴۲
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از زهک، فرمانده سپاه زهک ضمن اعلام آمادگی به منظور همکاری‌ در امنیت مردم منطقه با نیروی انتظامی بر تعاملات دو سویه تأکید کرد و افزود: سپاه و فراجا در ایجاد امنیت پایدار کنار هم بوده و با پدیده قاچاق به جد مبارزه خواهند کرد و در راستای امنیت پایدار و برخورد با مخلان، کوتاه نخواهیم آمد و خدمات فراجا در دهه اول محرم و ایجاد امنیت قابل تقدیر است و ما در هیچ صحنه ای، فراجا را تنها نخواهیم گذاشت.

در ادامه فرمانده انتظامی زهک با ابراز خرسندی از تعاملات و آمادگی ناحیه سپاه شهرستان در امنیت و آرامش مردم منطقه تأکید کرد: ما خادم مردم هستیم و تلاش‌های سپاه در جهت برقراری امنیت قابل‌تقدیر است و فراجا و سپاه همیشه در کنار هم خواهند بود.

سرهنگ رضایی در پایان خاطرنشان کرد: هر کس در جهت حفظ ارزش‌ها قدم بردارد، پاسدار است و سپاهیان مایه افتخار نظام هستند و همیشه و همه‌جا چه در درون و چه در برون‌ کشور از دین اسلام حراست کرده و خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار