به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید رنجبر روستای گورک کله بندی از توابع بخش ساحلی دلوار کارگاه آموزشی عفاف و حجاب در مسجد این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۹۴۶۷
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

برگزاری کارگاه عفاف و حجاب توسط پایگاه شهید رنجبر روستای گورک کله بندی

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید رنجبر روستای گورک کله بندی از توابع بخش ساحلی دلوار کارگاه آموزشی و توانمند سازی بسیجیان در عرصه عفاف و حجاب در مسجد این روستا برگزار شد.

حجت الاسلام عاشوری از مربیان پایگاه مقاومت بسیج شهید رنجبر در خصوص علت، آثار و نتایج مسئله حجاب در جامعه عنوان داشت: در جامعه اسلامی حفظ حجاب و عفاف کمک بسیار بزرگی در تحکیم خانواده و تقویت فرهنگ معنوی می‌کند و برای فرهنگ‌سازی این مسئله مهم باید توجه ویژه‌ای به باورهای دینی و اسلامی شود.

حجت الاسلام عاشوری مدرس این کارگاه، در خصوص تاریخچه، مفهوم شناسی، فلسفه و مبانی عفاف و حجاب، راه های نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب، بررسی علل بی حجابی و نقش تاثیرگذار خانواده در ترویج فرهنگ حجاب افزود: فعالیت در این عرصه و مقابله با اقدامات ضد فرهنگی برای ضربه زدن و کم‌رنگ کردن این واجب دینی، نیاز به فعالیت هدفمند و آموزش دیدن دارد که این برنامه توانمندسازی نیز گامی در این راستا است.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار