خبرهای داغ:
حجت الاسلام گلچهره:

ترویج فرهنگ عاشورا و سبک زندگی حسینی اولویتی اساسی و مهم است

همدان- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج تویسرکان گفت: ترویج فرهنگ عاشورا در جامعه مانند ایثار، شهادت و ایستادگی در مقابل طاغوت و سبک زندگی حسینی، در این ایام یک اولویت اساسی و مهم برای ما است.
کد خبر: ۹۵۲۹۴۸۹
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

حجت الاسلام حسین گلچهره در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یارانش، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دهه اول ماه محرم اظهار کرد: این برنامه ویژه پایوران و سربازان، با سخنرانی سخنوران و مدیحه سرایی توسط مداحان اهل بیت (ع) در طول دهه ماه محرم برگزار می‌شود.

وی برگزاری این مراسمات را موجب برکت در مجموعه و در زندگی تک تک کارکنان دانست و افزود: موجب توفیق است که این سنت حسنه در همه ادارات و نهادها نیز برقرار باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج تویسرکان تصریح کرد: ترویج فرهنگ عاشورا مانند ایثار، شهادت و ایستادگی در مقابل طاغوت و سبک زندگی حسینی، در این ایام یک اولویت اساسی و مهم برای ما است که امیدواریم با عنایت حضرت سیدالشهدا (ع) موفق باشیم و شاهد معرفت هر چه بیشتر کارکنان نسبت به تکریم ارزش‌ها و نشر معارف انقلاب اسلامی باشیم.

وی افزود: مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) از اولین ساعت کاری با سخنرانی، قرائت زیارت عاشورا و عزاداری آغاز و با پذیرایی از عزاداران سرور و سالار شهیدان با نذورات کارکنان ناحیه در زمانی کوتاه پایان می‌پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار