خبرهای داغ:

هدف دشمن کم فروغ کردن نهضت امام حسین (ع) است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: هدف دشمن کم فروغ کردن نهضت امام حسین (ع) است.
کد خبر: ۹۵۲۹۵۱۰
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

هدف دشمن کم فروغ کردن نهضت امام حسین (ع) است

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر در جمع بسیجیان دوره تکمیلی بسیج گردان ۱۱۷ امام حسین (ع) شهرستان دشتستان بیان کرد: اولین وظیفه ما این است که پیام نهضت خونین امام حسین(ع) را برسانیم و پیام‌رسان باشیم چون سیدالشهدا کار بزرگی انجام داد.

حجت‌الاسلام یحیایی تصریح کرد: توحید، عبادت، پاکی در جامعه، صداقت، امانت‌داری، عزت و بزرگواری پیام نهضت امام حسین(ع) است.

وی خاطرنشان کرد: پیام امام حسین(ع) صبر و استقامت در برابر زورگویان و ستمگران است، اگر تمام دنیا جمع شود و بخواهد یک پیام جهانی بدهند نمی‌توانند مانند حسین‌بن‌علی(ع) پیام بدهند.

نماینده ولی‌فقیه در تیپ عملیاتی امام صادق (ع) بابیان اینکه پیام امام حسین(ع) تحول ایجاد می‌کند چرا که از مردم می‌خواهد زیر بار ننگ نرفته، مقاوم باشند و شهادت را مایه افتخار بدانند، گفت: پیام امام حسین(ع) اخلاق و اعتقادات صحیح است که وظیفه‌داریم پیام عدالت، بندگی خدا و محبت را به دنیا برسانیم.

وی اظهار داشت: مسئله دیگر بدعت ستیزی و خرافه زدایی است و آنچه نورانیت اسلام را از بین می‌برد بدعت و خرافه است؛ دشمنان به عظمت نهضت امام حسین (ع) پی برده‌اند و چون نمی‌توانند چراغ نهضت سیدالشهدا(ع) را خاموش کنند با بدعت، خرافه و چیزهایی که باروح این امام بزرگوار سازگاری ندارد می‌خواهند چراغ این نهضت را کم‌فروغ کنند.

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار