خبرهای داغ:
حجت الاسلام میراحمدی عنوان کرد: هر کار مهمی که در جامعه اسلامی بناست اتفاق بیفتد توسط جوانان تربیت شده در مکتب اهل بیت است. مصداق این امر، ۸ سال دفاع مقدس است که مدیریت آن بر عهده جوانان بود.
کد خبر: ۹۵۲۹۵۷۰
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام سیدمحمد میراحمدی استاد حوزه و دانشگاه در آیین عزاداری امامزاده زبیده خاتون(س) شهر قزوین گفت: در سیره اهل بیت و مکتب امام حسین(ع) به جوانان توجه ویژه ای وجود دارد.

وی ادامه داد: این نشان از ارزش دین اسلام برای جایگاه جوان است، در اهمیت جوان و جوانی در آموزه های دینی ما و مکتب امام حسین(ع) شکی نیست و مکتب اسلام پر است از این آموزه هایی است که خود مکتب ساز است.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: هر کار مهمی که در جامعه اسلامی بنا است اتفاق بیافتد توسط جوانان تربیت شده در مکتب اهل بیت است. مصداق این امر، ۸ سال دفاع مقدس است که مدیریت آن بر عهده جوانان بود.

حجت الاسلام میراحمدی ادامه داد: ورودی زندگی انسان در دوره جوانی انجام می شود و بسیار مهم است و سبب شکل گیری رفتار در بزرگسالی، میانسالی و پیری می گردد و ورودی ها باید از همان جوانی مورد کنترل قرار گیرد.

وی عنوان کرد: بهار جوانی زودتر از انچه که فکر کنیم تمام می شود و انتخاب در جوانی صورت می گیرد که تعیین می کند بزرگسالی و پیری شما چگونه باشد. باید چه کنیم تا از عوارض و صدمات ان جلوگیری کنیم و عاقبت بخیر شویم.

حجت الاسلام میراحمدی در پایان گفت: یکی از مهمترین قواعد بهره از جوانی کنترل احساسات و غرایض جنسی است و اگر عقل بر احساسات وی غلبه یابد عاقبت بخیر خواهد شد و عدم کنترل آن موجب بروز صدمات جبران ناپذیری می گردد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار