خبرهای داغ:
میامی_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ۸۹عنوان برنامه در رزمایش جهادگران فاطمی شهرستان میامی در قالب ۷۰ گروه جهادی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۲۹۶۲۶
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد مهدی اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین با بیان اینکه ۸۹عنوان برنامه در رزمایش جهادگران فاطمی شهرستان میامی در قالب ۷۰ گروه جهادی برگزار می شود، گفت: افتتاح ۵ نیروگاه خورشیدی خانگی ۵ کیلوات، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و...از جمله برنامه های این رزمایش است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در تفرجگاه سه چنار میامی از برنامه های شاخص است، اظهار داشت: بسیج سازندگی شهرستان میامی این آمادگی را دارد که از تمامی ظرفیت‌ها برای ایجاد شغل و تولید پشتیبانی کند که یکی از این مسیرها ارائه تسهیلات بانکی به سرمایه گذاران است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه بسیج همانند گذشته حضور خود را در عرصه های جهادی پررنگ تر کرده بیان کرد: کار بسیج امروز از هر زمان دیگر دشوارتر و حساس تر است، چرا که امروز بسیج هم باید برای مقابله با ناتوی فرهنگی دشمن در میدان مبارزه باشد، هم برای مبارزه با فقر در کنار محرومین بیش از گذشته باشد، هم در مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان قسم خورده انقلاب باید در کنار ملت و دولت باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار