به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، میثم شمسیان، سرپرست اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان تهران، گفت: با هماهنگی و برنامهریزی دفتر بازرسی استانداری و در راستای اجرای نظام مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت مبنی بر استمرار تعامل میان مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها، پیشنهادات، انتقادات و مشکلات هموطنان گرامی سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران پاسخگوی هم میهنان محترم خواهد بود.
وی افزود: در همین راستا شهروندان استان تهران میتوانند با شماره ۱۱۱ تماس گرفته و درخواستها، پیشنهادات، درخواست ها، انتقادات و شکایات خود را بهطور مستقیم با مدیرکل کمیته امداد استان تهران در میان بگذارند.
شمسیان، بیان کرد: ارتباط از طریق سامانه سامد بهمنظور ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دو سویه میان مسئولان و مردم با هدف عدالت محوری، پاسخگویی سریع به شکایات و مطالبات مردمی، کاهش مراجعات، جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مردم انجام میشود.
انتهای پیام