خبرهای داغ:

از توزیع گوشت بین نیازمندان تا طرح تابستانه در محله اسلامی سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه گفت: همزمان با ماه محرم 40 بسته گوشت بین خانواده های کم برخوردار در محله توزیع و کلاس های نوجوانه های صالحین تابستانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۹۸۷۸
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه محرم و در جهت روشنگری بسیجیان، نشست تبیینی با موضوع «حفظ حیا» با حضور خواهران بسیجی با سخنرانی فاطمه ادهم طلبه حوزه علمیه در پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه برگزار شد.

سمیه ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در طی دهه اول محرم نشست های بصیرتی با محوریت های متنوع در جهت بصیرت افزایی بانوان بسیجی برپا و با استقبال خوبی همراه بوده است.

او با اشاره به برپایی مراسم های عزاداری در دهه اول محرم در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در این محله افزود: نظافت مسجد و شست و شوی ظروف پذیرایی از عزاداران شهادت سالار شهیدان، توسط گروه جهادی شهید محمدباقر اسدی نژاد پایگاه انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) ادامه داد: تهیه و توزیع ۴۰ بسته گوشت به مبلغ 70 میلیون ریال بین نیازمندان محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) توسط این گروه جهادی در شب تاسوعای حسینی انجام شد.

ادهم با اشاره به برپایی مداوم کلاس های نوجوانه های صالحین گفت: ششمین جلسه آموزش خیاطی با مربی گری سمیه اروانه برگزار و با استقبال خوبی همراه بوده است.

او خاطرنشان کرد: با هدف بررسی روند برگزاری کلاس و کم و کیف برنامه های تابستانه، خیرالنسا اسیری مسوول تعلیم و تربیت پایگاه از کلاس خیاطی و کلاس پیلاتس بازدید و با شرکت کنندگان در این دوره ها گفتگو کرد.

گفتنی است در راستای اجرای طرح سفیران مهر، تیم امر به معروف و نهی از منکر پایگاه تذکر لسانی به افراد بی حجاب و کم حجاب در خیابان ارسطو، پارک 13 ابان، میدان بهشتی، بلوار انقلاب و مسجد امام حسن عسکری (ع) توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار