خبرهای داغ:
دوره سبک زندگی اسلامی که با محوریت آیات و روایات و با رویکرد طب سنتی اسلامی همه روزه در مسجد فاطمه الزهرا(س) پردیسان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۹۹۲۸
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در دوره سبک زندگی اسلامی که با محوریت آیات و روایات و برمبنای طب سنتی اسلامی به پایگاه بسیج خواهران مسجد فاطمه الزهرا(س) برگزار شد، حجت الاسلام شفیعی بیان الفبا و مقدمات طب سنتی و اسلامی گفت: زمان خوابیدن بایستی ۳ ساعت بعد از شام باشد و بهترین زمان برای خوابیدن ساعت ۲۲ است.
وی در ادامه افزود: باید توجه داشت که خواب روز جایگزین خواب شب نمی‌شود و فقط انسان را کسل می‌کند و برخلاف خواب شب، خستگی بدن را برطرف نخواهد کرد.
سپس وی به اساس تغذیه صحیح در خانواده پرداخت و گفت: نان، نمک، روغن و آب هر چند در تغذیه ما چیزهای ساده‌ای هستند ولی نوع مصرف آنها و اینکه چگونه تهیه می‌شوند، در سلامت انسان بسیار موثر می‌باشند.
این مربی طب سنتی اظهار داشت: خانم خانه مانند پزشکی در خانه است که می‌تواند با کسب آموزش‌های لازم، سلامتی و آرامش را به بستر خانواده بیاورد.
شفیعی در ادامه به بیان علل سردی و خشکی مغز، خشکی بدن و مفاصل، سینوزیت، سردرد، یبوست و غیره پرداخت و در پایان راهکارهایی را جهت رفع آنها بر پایه طب سنتی و اسلامی ارائه نمود.

خاطر نشان می‌شود که این دوره همه روزه برای علاقه‌مندان به مفاهیم طب سنتی و اسلامی همراه با پرسش و پاسخ در حسینیه مسجد فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) پردیسان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ملایی

ارسال نظرات