زنجان _ رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان، محدودیت‌های ترافیکی دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان / یازدهم محرم/ را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۵۳۰۱۱۹
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

ممنوعیت و محدودیت های ترافیکی دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان ؛سرهنگ سید حبیب موسوی روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران با تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) افزود: به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم عزاداری زینبیه اعظم زنجان (یوم الزینب) تردد و توقف کلیه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها در این روز از ساعت ۹ صبح تا پایان مراسم در مسیر‌های اعلامی ممنوع است.

وی اظهارداشت: در این روز تردد و توقف کلیه خودرو‌ها از میدان ۱۵ خرداد تا میدان آزادی شامل خیابان امام، سبزه میدان، میدان انقلاب، صدر جهان، بلوار آزادی، چهار راه سعدی به سمت میدان انقلاب و خیابان سعدی جنوبی به سمت میدان انقلاب ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان زنجان با تاکید بر اینکه خیابان‌های منتهی به مسیر اصلی حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان مسدود خواهد بود، یادآورشد: علاوه بر خودرو، تردد موتور سیکلت و دوچرخه نیز در زمان حرکت این دسته عظیم حسینی در مسیر‌های اعلامی ممنوع است و شهروندان می‌توانند از خیابان‌های مجاور به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر اجرای طرح‌های ترافیکی، طرح‌های ویژه انتظامی نیز در یازدهم ماه محرم در زنجان به اجرا درخواهد آمد و ماموران انتظامی علاوه بر شرکت در دسته عزاداری، نسبت به برقراری نظم و امنیت شهروندان تمهیدات ویژه‌ای را به اجرا خواهند گذاشت.

سرهنگ موسوی از عموم هم استانی‌ها و مهمانانی که برای شرکت در این مراسم معنوی به زنجان سفر کرده اند، خواست، همانند سال‌های گذشته با پلیس همکاری داشته باشند و موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظرات